Karate kid Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Er det noen som vet om det fins kamera som passer til Nokia N-Gage?? Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 det er ikke mulig å koble et kamera til N.gage... synd men sant... Lenke til kommentar
eblth Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Nokia Funkamera kan ikke brukes til Ngage, ifølge Nokia.no... Men det derre handsfree kameraet vet jeg ikke... (tipper det ikke går, men kansje) Lenke til kommentar
N-Gage2 Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Nei, det finnes ikke noe eksternt kamera til Nokia N-Gage. Men hva skal du egentlig med kamera på en mobiltelefon, når det finnes vanlige digitalkameraer! Da er det bare å overføre bilder fra pc'en over til din N-Gage via USB-kabelen som følger med til telefonen når du kjøper den. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 kanskje litt mere fordel å bare kunne knipse d på enn å måtte bære på en bærbar/iverste fall stasjonær pc samtidig Lenke til kommentar
beh Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Så et billig 2MP kamerea med bluetooth i siste T3 (UK edition). Det kan laste over bildene til Series 60 telefoner og til PC. Narvesen har 25% off på utenlandske blader, løøøp og kjøøøp Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Så et billig 2MP kamerea med bluetooth i siste T3 (UK edition). Det kan laste over bildene til Series 60 telefoner og til PC. Narvesen har 25% off på utenlandske blader, løøøp og kjøøøp Da blir vel litt av vitsen borte eller hva? om man skal dra med seg 2 dingser, kan man like gjerne ha vanlig lite digitalkamera med seg... Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 I følge Nokias N-Gage ansvarlige på østlandet utvikler Nokia et kamera for N-Gage as we speak. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 I følge Nokias N-Gage ansvarlige på østlandet utvikler Nokia et kamera for N-Gage as we speak. MEn hvorfor vente så lenge med å lage et kamera til den?? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 I følge Nokias N-Gage ansvarlige på østlandet utvikler Nokia et kamera for N-Gage as we speak. MEn hvorfor vente så lenge med å lage et kamera til den?? Den har ikke akkurat vært nokias største salgsuksess da Lenke til kommentar
eblth Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 I følge Nokias N-Gage ansvarlige på østlandet utvikler Nokia et kamera for N-Gage as we speak. MEn hvorfor vente så lenge med å lage et kamera til den?? Den har ikke akkurat vært nokias største salgsuksess da Så hvorfor lage kamera til den? Hadde jeg vært Nokia hadde jeg stoppet produksjonen, brent alle mapper og latt som den aldri hadde fantes... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Neida. Det kommer så mange kule spill som jeg kan bruke i 6600'en min, så de må ikke gi den opp enda. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Så hvorfor lage kamera til den? Hadde jeg vært Nokia hadde jeg stoppet produksjonen, brent alle mapper og latt som den aldri hadde fantes... Om den ikke har solgt så mye ENDA er det helt klart et godt marked for den. Prisene vil fortsette å synke og straks den er lav nok til at den reelle målgruppen (10-15 åringer) har råd til den, kommer salget til å eksplodere. Har hatt en N-Gage i butikken man kan prøve siden en liten stund før jul og de aller fleste som prøver den syns den er dritstilig, dog litt dyr. Jeg tipper salget skyter fart til sommeren jeg! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) vel,, helt usaklig å si slik......tro jeg også at n-gage kommer til å ta av...... Dersom folket for vite mulighetene dens....(folk flest er forsatt vandt til 3310) vi som sitter her på forumet har hatt det meste av mobil å ting å tang å når den tid kommer at folk for øynene opp for n-gage selger den som bare det, vil folk ha "exstra tilbehør" som fks kamera...... Derfor sitter nok Nokia å "utvikler" et cam til den.... Vertfall min personlig mening! Endret 7. mars 2004 av haddis Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Veit ikke helt med den ass haddis, bare tanken på n-gage gjør meg kvelm. Ville ikke hatt en n-gage om du hadde dypp'an i sirup og kasta'n etter meg.. (endret quote fra OJ) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Veit ikke helt med den ass haddis, bare tanken på n-gage gjør meg kvelm. Ville ikke hatt en n-gage om du hadde dypp'an i sirup og kasta'n etter meg.. (endret quote fra OJ) Jah....men så er det jo ikke bare deg her i verden da........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå