Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har noen venner som har analysert den, og de kom fram til at den overhodet ikke fulgte prinsipper på bruksgodhet. Den strøk på nesten alle områder :p

Måtte hjelpe en på jobben med å bestille. Hun er litt datan00b så den er ikke tilrettelagt for de som ikke kan ting...

Ellers er jeg enig med ridgea i at det ikke står noe om hw :p

Lenke til kommentar
Hva er i veien med den? Synes ikke den så noe spesiellt lite brukervennlig ut. Digge farger var det også...

Mvh

Just_blank26

Hvilke teoretiske prisipper legger du til grunn for å gjøre den vurderingen? Hvilke kilder har du å vise til?

Jeg har ingen problemer med å navigere meg rundt på arngren sine sider - kan jeg argumentere med at den følger prinsipper for bruksgodhet da?

edit; Soryy hvis jeg var krass, men poenget mitt er at min, din eller julenissen sin mening ikke teller stort. Det mye mn må ta hensyn til som teknologifok som deg og meg tar som en selvfølge, og ikke tenker på en gang. Ta deg et lite kurs i design og bruksvenlighet så skjønner du hva jeg mener

Endret av enden
Lenke til kommentar
QUOTE (Just_blank26 @ 05/03/2004 : 08:51)

Hva er i veien med den? Synes ikke den så noe spesiellt lite brukervennlig ut. Digge farger var det også...

Mvh

Just_blank26 

Hvilke teoretiske prisipper legger du til grunn for å gjøre den vurderingen? Hvilke kilder har du å vise til?

Jeg har ingen problemer med å navigere meg rundt på arngren sine sider - kan jeg argumentere med at den følger prinsipper for bruksgodhet da?

edit; Soryy hvis jeg var krass, men poenget mitt er at min, din eller julenissen sin mening ikke teller stort. Det mye mn må ta hensyn til som teknologifok som deg og meg tar som en selvfølge, og ikke tenker på en gang. Ta deg et lite kurs i design og bruksvenlighet så skjønner du hva jeg mener

Heh, ja, jeg var visst litt kjapp der. Men det var førsteinntrykket mitt. Jeg prøvde f.eks. ikke å bestille billetter.

Edit: Men det jeg egentlig spurte om, som visst ikke kom helt fram, var hva som var i veien med siden. Hvilke faktorer er det vennene dine la vekt på når de analyserte siden?

Endret av Just_blank26
Lenke til kommentar

Hehe, må enten få tak i han (ikke verdens enkleste oppgave) eller kjøre en kjapp analyse mot bok (som ligger på jobben for tiden) for å svare på det. Har jeg tid etter helgen så skal jeg fortelle deg litt (uten å gjøre oppgaven for Vigji^ ;) )

Lenke til kommentar
Hehe, må enten få tak i han (ikke verdens enkleste oppgave) eller kjøre en kjapp analyse mot bok (som ligger på jobben for tiden) for å svare på det. Har jeg tid etter helgen så skal jeg fortelle deg litt (uten å gjøre oppgaven for Vigji^  )

Hehe, ok. Ha en fin helg :)

Lenke til kommentar

"Webshoperfaringer" ligger under hardware.no forumet, og handler selvfølgelig om webshoperfaringer til webbutikker som er hardware-relatert. Colorline er ikke annet om pchardware.

Stenges.

edit: Fikk denne pm'en fra "enden", og valgte å sette den inn her, da den er relevant for posten.

"Hei, du kan kanskje legge til at webdesignforumet er en god plass å lete siden det er snakk om å analysere bruksgodheten til en hjemmeside"

Endret av It's me
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...