Vigji^ Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Er det noen her som har kjøpt bilett via coler lines web side? Hva synes du om siden? system? Er den godt laget? Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Er det noen her som har kjøpt bilett via coler lines web side?Hva synes du om siden? system? Er den godt laget? litt feilpost her! Lenke til kommentar
fAight Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 er jo webshoperfaringer det går på, men IKKE akkurat hardware-webshoperfaring Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Har noen venner som har analysert den, og de kom fram til at den overhodet ikke fulgte prinsipper på bruksgodhet. Den strøk på nesten alle områder Måtte hjelpe en på jobben med å bestille. Hun er litt datan00b så den er ikke tilrettelagt for de som ikke kan ting... Ellers er jeg enig med ridgea i at det ikke står noe om hw Lenke til kommentar
Vigji^ Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Er ute etter erfaringer! hehe Lenke til kommentar
Just_blank26 Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hva er i veien med den? Synes ikke den så noe spesiellt lite brukervennlig ut. Digge farger var det også... Mvh Just_blank26 Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Hva er i veien med den? Synes ikke den så noe spesiellt lite brukervennlig ut. Digge farger var det også... Mvh Just_blank26 Hvilke teoretiske prisipper legger du til grunn for å gjøre den vurderingen? Hvilke kilder har du å vise til? Jeg har ingen problemer med å navigere meg rundt på arngren sine sider - kan jeg argumentere med at den følger prinsipper for bruksgodhet da? edit; Soryy hvis jeg var krass, men poenget mitt er at min, din eller julenissen sin mening ikke teller stort. Det mye mn må ta hensyn til som teknologifok som deg og meg tar som en selvfølge, og ikke tenker på en gang. Ta deg et lite kurs i design og bruksvenlighet så skjønner du hva jeg mener Endret 5. mars 2004 av enden Lenke til kommentar
Just_blank26 Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) QUOTE (Just_blank26 @ 05/03/2004 : 08:51) Hva er i veien med den? Synes ikke den så noe spesiellt lite brukervennlig ut. Digge farger var det også... Mvh Just_blank26 Hvilke teoretiske prisipper legger du til grunn for å gjøre den vurderingen? Hvilke kilder har du å vise til? Jeg har ingen problemer med å navigere meg rundt på arngren sine sider - kan jeg argumentere med at den følger prinsipper for bruksgodhet da? edit; Soryy hvis jeg var krass, men poenget mitt er at min, din eller julenissen sin mening ikke teller stort. Det mye mn må ta hensyn til som teknologifok som deg og meg tar som en selvfølge, og ikke tenker på en gang. Ta deg et lite kurs i design og bruksvenlighet så skjønner du hva jeg mener Heh, ja, jeg var visst litt kjapp der. Men det var førsteinntrykket mitt. Jeg prøvde f.eks. ikke å bestille billetter. Edit: Men det jeg egentlig spurte om, som visst ikke kom helt fram, var hva som var i veien med siden. Hvilke faktorer er det vennene dine la vekt på når de analyserte siden? Endret 5. mars 2004 av Just_blank26 Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hehe, må enten få tak i han (ikke verdens enkleste oppgave) eller kjøre en kjapp analyse mot bok (som ligger på jobben for tiden) for å svare på det. Har jeg tid etter helgen så skal jeg fortelle deg litt (uten å gjøre oppgaven for Vigji^ ) Lenke til kommentar
Just_blank26 Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hehe, må enten få tak i han (ikke verdens enkleste oppgave) eller kjøre en kjapp analyse mot bok (som ligger på jobben for tiden) for å svare på det. Har jeg tid etter helgen så skal jeg fortelle deg litt (uten å gjøre oppgaven for Vigji^ ) Hehe, ok. Ha en fin helg Lenke til kommentar
It's me Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) "Webshoperfaringer" ligger under hardware.no forumet, og handler selvfølgelig om webshoperfaringer til webbutikker som er hardware-relatert. Colorline er ikke annet om pchardware. Stenges. edit: Fikk denne pm'en fra "enden", og valgte å sette den inn her, da den er relevant for posten. "Hei, du kan kanskje legge til at webdesignforumet er en god plass å lete siden det er snakk om å analysere bruksgodheten til en hjemmeside" Endret 6. mars 2004 av It's me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg