Ulven79 Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Fikk meg akkurat en SL55 til 1197kr med deres prisgaranti. Jippi! Og sammenlignet faktisk med nettbutikken til Elkjøp. Dumminger... hehe. Samme selskap og alt Lenke til kommentar
Olaff Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg gjorde det samma i går! Gikk å kjøpte den i Friminuttet! Pen Mob ass Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Fikk meg akkurat en SL55 til 1197kr med deres prisgaranti. Jippi! Og sammenlignet faktisk med nettbutikken til Elkjøp. Dumminger... hehe. Samme selskap og alt Det er samme priser på nettbutikken som i butikken ikke sant??? Tenkte å gjøre det med siba... men plutselig fant jeg ut at det koster 400 kr mer i butikken enn på internettbutikken... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 elkjop og lefdal har samme priser begge plasser Lenke til kommentar
Ulven79 Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Men ikke akkurat i dette tilfellet. 2000kr prisen til Elkjøp, gjelder bare et parti i nettbutikken. Ellers er det alltid samme priser. Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Så om jeg går å kjøper meg en mobil hos lefdal (uten abn) også kjøper samma mobil hos en eller annen nettbutikk og tar med meg kvitteringen til lefdal, får jeg da 150% tilbake av prisen jeg betalte lefdal, eller får jeg pengene tilbake for varen+ 150% av prisdifferansen, eller gjelder ikke prisgarantien på nettbutikker? Ville vært veldig fint om noen kunne svare, ville vært til stor hjelp. Fant ikke svar på dette på lefdal sin hjemmeside. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 gjelder imot internett ja Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 gjelder imot internett ja Helt sikker? Lenke til kommentar
Bernu Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 1197,- ..... er det med eller uten abbo. ? og har de den på nettbutikken ? Lenke til kommentar
Eddy Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Det er rare greier det der....Men det står ingen steder om at garantien ikke gjelder internettbutikker, derfor.... Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Den gjelder for internett butikker. Var nemlig selv usikker på dette, og mailet de i januar i år. Svaret: "Hei og takk for din henvendelse! Ja prisgarantien gjelder også mot nettbutikker. Her blir fraktkostnader lagt til i prisen før differansen regnes ut. Ha en fortsatt fin dag! Med vennlig hilsen Mai Lefdal Kundesenter www.lefdal.com" Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg gjorde det samma i går! Gikk å kjøpte den i Friminuttet! Pen Mob ass Ekstra digg å kjøpe seg i friminuttet da. Lenke til kommentar
Bernu Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 snakker dere om butikkekjøp hos Lefdal ? Finner den ikke på nettsidene deres.... Hva er prisen uten abbonement ? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 snakker dere om butikkekjøp hos Lefdal ? Finner den ikke på nettsidene deres....Hva er prisen uten abbonement ? butikk kjøp ja.. lefdal.com Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Tror Lefdal fikk akkurat det de ønsket med prisgarantien sin. Nettop, masse fornøyde kunder og en del reklame... Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Tror Lefdal fikk akkurat det de ønsket med prisgarantien sin. Nettop, masse fornøyde kunder og en del reklame... Da er alle fornøyde da (Kanskje ikke de andre el-kjedene) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Smartclub har forresten også prisgaranti og den er på hele 200%! Men det gjelder ikke for internettbutikker og mobiler. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Smartclub har forresten også prisgaranti og den er på hele 200%! Men det gjelder ikke for internettbutikker og mobiler. Det suger. Det er Lefdal som gjelder! Lenke til kommentar
Ulven79 Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Men de har fjernet SL55 fra nettsiden sin, så har vel funnet ut at de driver å konkurrerer med seg selv(dvs Elkjøp). Men denne reklamen ble dyr. Tror heller de spekulerer i at de fleste tror det er billigst, siden de har garanti, og derfor ikke bryr seg. Men da er det dumt å ha butikk ved handelshøyskolen BI Prisen på 1197 som jeg endte opp med er uten abm ja. dvs: Lefdal: 3795 -Elkjøp(ink frakt): 2063 = Forskjell: 1732 * 1,5 =2598 3795-2598=1197 Men vær rask for som sagt. De har allerede fjernet den fra nettstedet til Lefdal. Er forresten mye å spare på P900 for de som har lyst på en slik. Kristian Endret 11. mars 2004 av Ulven79 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå