Yamato47 Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 De siste 1-2 åra har jeg brukt opptil flere timer daglig på dette forumet og med å sette opp og administrere forskjellige operativsystem, alt med for morro og med begrensa nytte utover det. Siden forrige uke har jeg prøvd ut Anarchy Online. Fram til da har jeg holdt meg fra MMORPG, mest fordi jeg har tenkt at det er noe som kan være litt for oppslukende og tidkrevende. Å nei og nei, for en tabbe! AO er jo helt fantastisk tøft, og jeg har gått glipp av utrolig mye morro ved ikke å begynne å spille dette før. Men nå har jeg sett lyset. Nå er det slutt, på FreeBSD-administrasjon, hw-forum, divx-samling og titting på all videomedia utifra underholdningsformål. Anarchy Online hersker som underholdnings- og hverdagsflukt-redskap. Derfor blir det lite posting fra meg fra nå av, i den grad det blir forumaktivitet på meg blir det på forums.anarchy-online.com. Takk for meg! mvh arehb Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 hehe. en ærlig post hvertfall Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Først DJ_Offset og nå deg, hvor skal dette ende? Er linux forum en sånn greie man bare "kommer over"? Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Joda AO er kult sålenge det går bra, men du kan bli sinnsyk av implants og sånnt. Hvis du ikke satser på å bli best å ha det absolutt beste hele tiden så er det mye morro. Trenger jo ikke erte på seg "røde" fiender som klapper deg flat på 3 motangrep hvis du spiller solo. Skikkelig tidsfordriv og vanedannende. Spiller bare en 7dagers trial nå for tiden, men jeg har vurdert å gjennåpne min gamle konto, det var kjekkt med noen millioner og yalma på nesten alle "figurene" mine. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) vi får håpe ikke.. jeg har gitt meg i AO etter tett på 2 år fartstid med det spillet, og har nå installert FreeBSD på en dual maskin hvor jeg sitter og leker meg og studerer howto's og faq's natten lang. faktisk, det siste jeg tenkte på før jeg sovnet i går natt var om det er mulig å låse enkelte program til spesifiserte cpu'er, eller om jeg bare skulle drite i det og la FreeBSD's scheduler ta seg av multiprosesseringen.. Edit: 7 figurer, hvor to var over 100 og en var 178, tre sett med ql200 implanter, yalm på alle figurene, PoP i banken, to VTE egg, ett par shades of lubrication, QL215 waitt cyber, ql198 albrecths heavy armor, ql200 CAS i banken, to Stygians , to sett Jobe Tier I armor.. huff.. alle de pengene som har gått med, både ingame og på utsiden som abbonements avgift og isdn kostnader.. all den tiden som har gått med.. er egentelig glad for at jeg sluttet å spille AO, har hatt mye fritid i det siste og jeg er glad for det, tid til å besøke venner jeg ikke har sett så mye av mens jeg satt og spillte AO Endret 4. mars 2004 av Prelude Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Først DJ_Offset og nå deg, hvor skal dette ende? Er linux forum en sånn greie man bare "kommer over"? Personlig er det stikk motsatt, Linux blir mer og mer interessant med tida siden det støtter mer og mer hardware/software. Det er ikke noe jeg surrer med pga fritidsproblemer. Første gang jeg testa Linux kom jeg aldri i gang ordentlig (mange år siden) fordi X ikke støttet grafikkortet mitt (eller kanskje det bare var jeg som var for dum ). Da la jeg hele linux-greiene på is i lang tid, før jeg omsider dristet meg til et nytt forsøk. Takk og pris for det Endret 4. mars 2004 av Langbein Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Spille et dumt spill istedetfor å hacke freebsd og lære og utvikle seg da... Du er plugget inn nå, the matrix has you Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå