GeirGrusom Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Dersom du ikke klarer å hacke/cracke deg inn by hand, så klarer du aldri i verden å lage npoe program som gjør det for deg heller. Nå er det ikke så lett å sende TCP pakker i consolen though (annet en ping og slikt) Lenke til kommentar
iCrap Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Bryte deg inn i andre's pcer? Ai, ai. prøv heller med å begynne å se om du kan finne sikkerhetshull i ssh o.l protokoller, og benytt deg av disse. Evt. kan du jo være skikkelig lur og lage ormer med fjenstyringsservere i. Jeg vet egentlig ikke hva jeg snakker om da jeg aldri har vært involvert eller fått websidene mine stengt av det amerikanske instituttet F.B.I. (ok, jeg juger ) Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Internett er for pyser. uansett... Ikke alle sikkerhetshull er tilgjengelige fra Internett explorer. F.eks. det i MSN som ga deg administrator tilgang til hele datamsakinen...uff... hvordan klarer MS det? det er helt utrolig. Lenke til kommentar
iCrap Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 noe slikt. win.c: //... if(!strcmp(argv[1], "--show-security-holes")) { //... } Lenke til kommentar
ashleik Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 noe slikt. win.c: //... if(!strcmp(argv[1], "--show-security-holes")) { //... } 2764401[/snapback] Er dette mulig da? Det du gjør er vel egentlig bare å sammenligne innholdet i arrayen argv[1] med en liten tekststreng.. Håper dette egentlig var sarkasme... Lenke til kommentar
dayslepr Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 «håper egentlig»? stiller du deg sarkastisk til sarkasme? Lenke til kommentar
einaros Skrevet 29. desember 2005 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Fant en liten feil i innlegget mitt her, så det er trukket tilbake foreløpig Endret 29. desember 2005 av einaros Lenke til kommentar
Atypic Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 La denne tråden dø. Den er idiotisk. Lenke til kommentar
dayslepr Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 hehe, i grunn lagt merke til tråder med ord som "hacke", "cracke", "lage spill" e.l. i topic? .. de dør aldri ut - og folk man aldri har sett tidligere strømmer til og deltar Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. januar 2006 Del Skrevet 1. januar 2006 Intet nytt her, kun off topic. Denne stenges derfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg