Dead_Rabbit Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Har alltid hatt lyst til å lage et "hackeprogram" (derfor jeg starta med programmering, men nå gjør jeg det jo mest fordi jeg syns det er gøy, ikke for å lage et "hackeprogram") men når jeg begynte med programmering skjønte jeg at det var vankligere enn som så... Men nå lurer jeg litt da er det noen som har noen som helst peiling på hvor lang til det tar å utvikle et gjenomsnittlig "hackeprogram" og ca hvem som kan klare det?? Edit:Vil bare understreke at jeg ikke er ute etter noe kodeeksempel eller noe programmgreier, lurte bare på åssen det funka... Endret 15. mars 2004 av zirener Lenke til kommentar
moesen Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Hackeprogram? Hva skal programmet gjøre? Skal programmet hacke for deg eller? Det tror jeg heller blir liten suksess... Lenke til kommentar
TMH Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Tror du fortsatt det er noe som heter hackediskett? Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg antar at du mener et program som hackere bruker for å hacke med, ikke sant? vel, eksempler på "hackerprogram" : Microsoft Visual Studio Borland Delphi Borland C++ J-Builder DevC++ Dev Pascal Lazarus Notepad Vi emacs pluss mange mange flere. Alle er program som brukes i produksjon av ett eller annet, disse som jeg har nevnt brukes til å lage programvare med, da det er det en datahacker som oftest driver med. Har derimot at en mistanke om at du tenker på noe helt annet, som forøvrig er forbundet med kriminalitet, og har null og nix med hacking å gjøre, og dette er noe jeg ikke er videre interessert i å hjelpe noen til å oppnå suskess med. så det så Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Hva skulle du hacke da, din egen maskin? Og hvorfor? Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Hackeprogram?Hva skal programmet gjøre? Skal programmet hacke for deg eller? Det tror jeg heller blir liten suksess... programmet skal hacke på andre maskiner, ved å først finne ip da...mener ikke å satse på å lage noe sånt jeg jeg assa det klarer jeg ikke var bare noe jeg lurte på Lenke til kommentar
moesen Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Tror ikke det blir noe suksess å lage et program men er vel bedre om du gjør det selv, hacker litt i ett nettverk altså. Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Jeg antar at du mener et program som hackere bruker for å hacke med, ikke sant? vel, eksempler på "hackerprogram" : Microsoft Visual Studio Borland Delphi Borland C++ J-Builder DevC++ Dev Pascal Lazarus Notepad Vi emacs pluss mange mange flere. Alle er program som brukes i produksjon av ett eller annet, disse som jeg har nevnt brukes til å lage programvare med, da det er det en datahacker som oftest driver med. Har derimot at en mistanke om at du tenker på noe helt annet, som forøvrig er forbundet med kriminalitet, og har null og nix med hacking å gjøre, og dette er noe jeg ikke er videre interessert i å hjelpe noen til å oppnå suskess med. så det så akuratt!!! Altså jeg kommer ikke til å lage det, men bare lurte på om noen viste noe om det jeg har verken kunskap eller interesse av å hærpe datan til andre, har bare alltid fascinert meg det der Endret 4. mars 2004 av zirener Lenke til kommentar
jevel Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Det programmet du er på utkikk etter finnes allerede i WinXP... Kjør konsollet og skriv nslookup <navn på maskin> og vips du har iP -KJ Lenke til kommentar
TMH Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Kjøp deg en bok om hacking davel!! finnes på tanum i oslo.. eler TCP/IP bok Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Det programmet du er på utkikk etter finnes allerede i WinXP... Kjør konsollet og skriv nslookup <navn på maskin> og vips du har iP -KJ Ja det cmd?? men der går det bare å skrive ping og så foreksempel startsiden.no jeg klarer ikke å finne ip til vanlige folk Lenke til kommentar
moesen Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Spørs litt hva du mener med "hacking". Noen mener at du har blitt hacka om du har fått et virus, eller om noen har sendt så mange trojaner til pc'n din at den klikker. Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Spørs litt hva du mener med "hacking". Noen mener at du har blitt hacka om du har fått et virus, eller om noen har sendt så mange trojaner til pc'n din at den klikker. Da mener jeg komme inn på en annen pc Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Hva skulle du hacke da, din egen maskin? Og hvorfor? Har noen maskiner hjemme som jeg syns det ville vært gøy å prøve seg på, hvis jeg hadde kunnet. Men det kan jeg ikke så det skal jeg heller ikke prøve på... Endret 7. mars 2004 av zirener Lenke til kommentar
moesen Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Spørs litt hva du mener med "hacking". Noen mener at du har blitt hacka om du har fått et virus, eller om noen har sendt så mange trojaner til pc'n din at den klikker. Da mener jeg komme inn på en annen pc Vanskelig å "komme inn på en annens pc" da. Du kan kanskje få kjørt noen kommandoer i dos hvis du er skikkelig god. Men tror ikke ett program er noe smart. Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Okey. fått svar på mitt jeg Men det er bare å tilføye noe hvis det er noe som burde vært her eller noe sånt da.... Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Lage et hackeprogram. Søtt. Vel, til tross for et mindre seriøst spørsmål skal jeg gi deg et mer eller mindre seriøst svar. For det første kan du se på kildekoden til programmer som f.eks.: Nessus S ATAN (Egentlig ikke mellomrom, men forumet trodde visst at jeg bannet) SAINT Snort nmap og libpcap. For det andre kan google.com fortelle deg alt du vil vite. For det tredje heter innbrudd i datamaskiner cracking. For det fjerde er det _veldig_ lett å få tak i IP'en til noen. For det femte er ikke brudd på andres datasikkerhet noe kult, og dessuten brudd på Norsk Lov. For det sjette er nok heller www.introversion.co.uk noe for deg. For det sjuende; skal du gjøre noe så gjør det for hånd, og mot din egen maskin. Du kan jo begynne med å bryte deg inn fra konsollet. For det åttende -- se punkt fem. Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Noen tips: 1) Lær deg den egentlige betydningen av hacking 2) Lær deg C og spesielt socket APIet til ditt OS og TCP, UDP, ICMP, IP. Så er du forhåpentligvis i stand til å definere hva du faktisk er ute etter. 3) Så kan du laste ned kilden til nmap og titte litt på den. 4) La hækkingen begynne(for da driver du faktisk hacking ) Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Leter du etter noe lignenede Brutus? Nå er jeg litt mer behjelpelig en det jeg burde... Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 7. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2004 Lage et hackeprogram. Søtt. Jeg skal jo ikke lage et hackeprogram som jeg har skrevet før... Jeg ville bare vite åssen det funka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg