razh0r Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Tviler på at det går.. Umulig å legge inn nytt OS på telefoner.. EDIT: (ikke skyt meg hvis jeg tar feil..) Endret 4. mars 2004 av -razh0r- Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Topic says it all... ...and logic the rest Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) dette er ikke mulig... Sx1 har jo en enda eldre versjon av symbian, nemlig 6.1 edit: ehh, jeg finner ikke noe om noe Symbian 8 noe sted...? edit 2: jeg må lære meg å bruke øynene.. Her er offisiell pressemelding, ikke særlig ny heller... Endret 4. mars 2004 av arehei Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hvilke telefoner er det som har Symbian 8? Er kanskje ikke tilgjengelig ennå, bare lansert hva? Lenke til kommentar
qwert Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Hvilke telefoner er det som har Symbian 8? Er kanskje ikke tilgjengelig ennå, bare lansert hva? Ingen telefoner med Symbian 8 er annonsert ennå, men operativsystemet er tilgjengelig for lisensering. Det tok ca to måneder fra Symbian 7.0s ble lansert i April i fjor til Nokia presenterte N6600, og så enda en god stund til den var tilgjengelig. Mulig det kommer noe mere etter neste runde med mobil- og teknologimesser. Endret 5. mars 2004 av qwert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå