Bombasa Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Kan noen si meg om dette er ett greit kamera? Er ute etter ett kamera jeg kan ta litt bilder med med en grei kvalitet. Pris til ca kr 1000-1600 og ikke over kr 1600. Er det eventuelt noen andre kameraer som en burde ta med i vurderingen? Jeg vil ha 3 megapikseler, og dette er viktig. Kamera jeg har kikka på hos komplett.no Mustek Gsmart D50 Black, LCD, USB 3 megapiksel og 16MB, 4x dig Zoom, MMC Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Styr unna Mustek. Hadde ett 3 megapixler kamera fra Mustek... det var interpolert fra 2 megapixler og er derfor ikke bedre enn ett vanlig 2 megapixels kamera. I tillegg var bildebrikken så liten at kameraet var fullstendig ubrukelig innendørs, selv med blitz. Utendørs funket det greit nok, men det var tregt på alle måter, elendig batterikapasitet, "tungt" å bruke og en ekstremt billig "feeling". EDIT : Digital zoom er bare juks. Kun optisk zoom som gjelder, noe dette kameraet ikke har. Endret 4. mars 2004 av Afseth Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg lurte på om noen hadde erfaring med dette kamera. Det kan jo hende at Mustek har andre kameraer som faktisk er bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå