Torsteinen Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Kom over dette i dagens papirutgave av østlendingen og sjekka opp på nett http://www.ostlendingen.no/apps/pbcs.dll/a...HETER/103041003 http://www.ostlendingen.no/apps/pbcs.dll/a...103041015/-1/OL Vi snakker nok om våres alle kjære sprengnigseksperter! Er det du som er denne sparkede fenriken _status_? Edit: Fant det i dagbladet og: http://go.dagbladet.no/ego.cgi/dbforsideH/.../04/392505.html Endret 4. mars 2004 av Torsteinen Lenke til kommentar
knutby Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Huff, de vidoene var kule Men han prata om en 20min lang? jeg har bare sett de som er på noen min. Link? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Sprengningsekspertene 3 er på vel 20 min, er den ikke? Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 I følge Dagbladet er filmen "klippet i en musikkvideoaktig stil med heftige rytmer, blant annet tysk nazi-inspirert musikk." Flere Ramsteinfans som satte noe i halsen da de leste dette? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 I følge Dagbladet er filmen "klippet i en musikkvideoaktig stil med heftige rytmer, blant annet tysk nazi-inspirert musikk." Flere Ramsteinfans som satte noe i halsen da de leste dette? Har hørt tidligere at før rammstein ble kjennt så hadde de noe høyre musikk. Men uansett for folk som ikke skjønner tysk så kan de harde taktene og en hard tysk stemme i bakgrunnen høres litt høyre ut... men men. Rammstein er fett og at folk i det heletatt ikke unner folk noe morro med å skyte på en server, herva biler eller en utpolt dokka er sikklig tett. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 har ikke sett filmen, men er faktisk musikken nazi inspirert? tror heller at det er noen som sitter og skriker ut rasist! rasist!.. men her ikke sett filmen heller da.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 har ikke sett filmen, men er faktisk musikken nazi inspirert?tror heller at det er noen som sitter og skriker ut rasist! rasist!.. men her ikke sett filmen heller da.. den på 20 min, er at de kjører tank i noen minutter gjennom skauen med rammstein musikk i bakgrunnen. stopper opp ved en skytebane, skyter en server med pistol, ag3 og maskingevær. og avslutter sekvensen med å sprenge den tilslutt. Lenke til kommentar
Josten Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 nei, den med tankkjøring og skyting på en server, er bare 7.36 lang. Er nok 3'ern som er på 20min. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 nei, den med tankkjøring og skyting på en server, er bare 7.36 lang. Er nok 3'ern som er på 20min. Hummzzz.. kansje jeg rører litt... men hva er den åp 20 min a ? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Hadde det ikke hvert lettere om noen la ut en link... Hvis dette er "ulovelig" ifølge forumreglene så beklager jeg.. Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 og de tre filmene har fått navnet «Sprengningskameratene» 1, 2 og 3. Samt at Fenriken bare ble suspendert... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=193423 Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 - Er det mistanke om at fenriken eller de andre var beruset da hendelsen skjedde? Det kan være mange rare grunner til at denne videoen er laget. Først skal jeg se videoen sjøl. Jasså? Militærmannen skal ha lørdagsunderholdning? Dagbladet gir jo nesten gratisreklame for filmen Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 denne serveren, er det den som blir sønderknust? den filmen er jo flerfoldige år gammel... Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 skulle ikke tro sånn hadde så mye å si i grunnen, de var jo på en skytebane langt oppi skauen og hvorfor ikke skyte på litt biler å dokker? og det skal ganske så mye til att ei kule skal rikosjettere rett tilbake på den som skyte, kan alltids gå til siden å rett opp så hvis noe nstod rundt er det jo fare, men for att han som skyter selv skal bli truffet skal det mye til tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå