tjodleiv Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Jeg trenger ett nytt hovedkort straks, men jeg vil beholde mine 2 SDRAM pc 133 brikker. Merke bør være av kvalitet, har dere noen forslag. Edit: Skrivefeil. Endret 4. mars 2004 av tjodleiv Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Hva slags socket? Skal du ha ny cpu? osv, osv Lenke til kommentar
Lurre Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 For og si det, du kan ikke få et nytt hovedkort med SDram. Da MÅ du kjøpe brukt. Lenke til kommentar
tjodleiv Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Hva slags socket? Skal du ha ny cpu? osv, osv Socket A, CPU har jeg. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) For og si det, du kan ikke få et nytt hovedkort med SDram.Da MÅ du kjøpe brukt. Neida, det er flere derute, bl.a. MSI KM2M Combo Endret 4. mars 2004 av Zink Lenke til kommentar
tjodleiv Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 For og si det, du kan ikke få et nytt hovedkort med SDram.Da MÅ du kjøpe brukt. Neida, det er flere derute, bl.a. MSI KM2M Combo Jeg vil ha ett ordentlig kort, ikke ett lite kombo kort med bare 3 pci plasser. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg vil ha ett ordentlig kort, ikke ett lite kombo kort med bare 3 pci plasser. ...ordentlig kort ? ECS K7S5A V3.X Lenke til kommentar
MuD Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg vil ha ett ordentlig kort, ikke ett lite kombo kort med bare 3 pci plasser. ...ordentlig kort ? ECS K7S5A V3.X Det der er eit bra hk... hadde det før;) kjapt og Ganske Stabilt tar både Sd-ram og DDR-ram... det som er ulempen er att det ikkje støtter 333mhz bus hastighet, men ellers er det eit bra hk anbefalest hvis du har SD-Ram Lenke til kommentar
tjodleiv Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg vil ha ett ordentlig kort, ikke ett lite kombo kort med bare 3 pci plasser. ...ordentlig kort ? ECS K7S5A V3.X Det virker bra det, hadde det bare vært i salg. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Det virker bra det, hadde det bare vært i salg. Er ikke såå lenge siden det var i salg - mulig det finnes hos leverandør og Multicom kan skaffe det ennå ( hvis du tar kontakt ). er også et bra kombikort som kanskje er mulig å skaffe A7A266-E - helst brukt vil jeg tro. ASRock K7VT2 er i salg, svært rimelig og et "ordentlig" kort Endret 4. mars 2004 av Zink Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå