LarsFromasj Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg har Logitech Cordless Desktop Optical settet, som er noe lignende dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=5&s=pl Bare ikke den musa, og bluetooth, men samme tastatur. Jeg er så og si avhengig av å bruke tilleggsknappene på toppen og synes det var veldig bra. Men nå har jeg formatert og når jeg installerte softwaren igjen var knappene helt forflytta. F.eks så har "Next track" knappen flyttet til "Direktemeldinger/SMS" og "My home" har havna på "Mute" knappen. Alt er bare kaos. Er det noen som vet hvordan jeg kan få fiksa dette? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Kan du ikke endre dette inne på egenskaper for iTouch? Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Nei, kan ikke endre det... der er det bare knappenes funksjoner, og det kan ikke endres på noe. Liksom, jeg skifter til neste sang når jeg trykker på E-Post og lignende, så det er litt merkelig. Alt er flytta rundt... trykker på Play så justerer man volumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå