Erling E. Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Gamer.no inviterer alle våre lesere til å sende oss det mest latterlige du har opplevd i et spill per dags dato. Vi deler konkurransen opp i to kategorier – bilder og historier, og de aller beste vil vi inkluderes i en egen feature vi vil lansere her på nettstedet. Vinnerne av de to kategoriene vil også få en fin premie av Gamer.no. Reglene er enkle. Historien må ikke være lengre enn 300 ord og ikke inneholde unødig ordbruk. Prøv å fortelle historien din på en lettfattelig måte. Bilder må bli sendt i .JPG-format og ikke være større enn 200 KB. Redigerte bilder godtas ikke. Alle bilder må ha en kort beskrivelse av hvilket spill det er fra og hva som skjer i bildet. Alt innsendt materiale som ikke holder seg innenfor disse reglene vil bli forkastet og bidragsyter diskvalifiseres. Hver deltaker kan kun sende ett bilde og/eller én historie. Du trenger naturligvis heller ikke delta i begge kategoriene om du ikke selv ønsker det. Innholdsmessig er det absolutt ingenting vi ikke godtar så lenge det holder seg innenfor rimelighetens grenser og ikke fremstår som støtende. Send ditt bidrag per e-post til [email protected] Bidrag lagt frem på forumet vil ikke bli tatt med i konkurransen. Kun bidrag sendt til e-post-adressen over. Lykke til! Lenke til kommentar
Marvin the Machine Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Kult, gleder meg til å se resultatene... Endret 8. mars 2004 av Marvin the Machine Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Får prøve meg, har noen morsomme bilder. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Spennende! Jeg har to spørsmål, bare for å ha disse tingene helt klart. 1) Hvis man sender inn bilde OG historie så KAN disse ha med hverandre å gjøre, men de er ikke NØDT? 2) Bilder skal leveres i *.JPG, men skal ikke redigeres. Jeg går ut ifra at resizing ikke teller som redigering i dette tilfellet? Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 14. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2004 Spennende! Jeg har to spørsmål, bare for å ha disse tingene helt klart. 1) Hvis man sender inn bilde OG historie så KAN disse ha med hverandre å gjøre, men de er ikke NØDT? 2) Bilder skal leveres i *.JPG, men skal ikke redigeres. Jeg går ut ifra at resizing ikke teller som redigering i dette tilfellet? 1. Det må være to forskjellige situasjoner, så historien kan ikke ha sammenheng med bildet. 2. Nei, resizing er greit. Ved redigering menes å forandre bildets innhold. Lenke til kommentar
Ken Ove Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Kan "morsomme" historier være for eksempel feil i grafikken eller artige juksekoder? Eller må det være MENINGEN at man skal le av det? Skal historien vi sender inn være fra selve spillet, eller en opplevelse vi har hatt MED spillet? Jeg ønsker bare å få klarhet i disse to faktorene. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Tenkte også spesielt på bildetekst.... er jo ofte en viktig faktor som kan tippe et bilde over fra å vere morsomt til übermorsomt Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Jeg husker i det tidligere PcPlayer, så sendte alle inn "imponerende bilder" der de hadde klart å skrive pcplayer på en vegg med et maskingevær og slikt... Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) Jeg spilte Counterstrike på LAN med en liten gjeng folk for noen år siden. Ett års mistanke om at jeg cheatet kulminerte her, endte opp i ett klimaks. Hver gang jeg drepte noen kom det rå latter og brøling ifra enkelte personer i lokalet, smiling og vanlig latter ifra resten. Jeg smilte fra øre til øre, jeg syntes jo det var gøy. Litt senere sto gjengen bak min skjerm og så på når jeg spilte, enda råere latter ifra samtlige personer. Litt senere utpå natten så vi på film (en som var med å spilte laget demo av spillingen min), dette var jo stort og vi lo og lo når vi så dette. Etterpå så vi filmen på nytt i slowmotion, 1/4 av vanlig hastighet og alle lo rått. På mystisk vis traff jeg alltid hode til folk, selv om jeg ikke hadde på siktet på riflen jeg brukte, og selv om siktet var relativt langt ifra hodet, og jeg skjøt gjerne gjennom vegger også. Dette er noen år siden, men jeg kan ikke møte disse folkene uten at de smiler og spør hvordan det går med OGCen min, en person er fortsatt sur på meg og hater meg. Jeg har vært stemplet som cheater i mange år nå. Det som gjør dette morsomt er at jeg ikke cheater idetheletatt, og folka jeg prata om fra det LANet sier fortsatt "Nei, jeg eier deg! Slå av cheaten!" Endret 12. april 2004 av Pycnopodia Lenke til kommentar
Ken Ove Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Dette var en historie OM et spill - fra virkeligheten. Sikker på at ikke det skulle være FRA spillet? Det er jo som kjent ikke mye humor i CS, bare hvis spillerene selv lager noe artig. Story-baserte spill har ofte noen morsomheter... Men jeg sier ikke noe negativt om CS, det er sikkert bra det. Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Et av mine morsomtste spilløyeblikk var når jeg teamkilla en på battlefield secrets weapons på brettet eagles nest... Ganske lang avstand fra kanten og ned :S Lenke til kommentar
Ken Ove Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 "Teamkilla"? Merkelig språk dette her. Er alle CS-fanatikere sånn? Jeg mener fortsatt ikke noe negativt om CS, kanskje... Lenke til kommentar
Bossman Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) "Teamkilla"? Merkelig språk dette her. Er alle CS-fanatikere sånn? Jeg mener fortsatt ikke noe negativt om CS, kanskje... Hva er det som er så merkelig med ordet teamkill? Det er et helt vanlig ord i FPS sjangeren. Ikke bare CS som du hele tiden poengterer her. Teamkill er når du skyter en soldat på eget lag. Ligger i ordet forsåvidt, men regner med at du bare tuller med oss her. Hvis ikke, så lærte du noe nytt noe idag ihvertfall. PS! Jeg spiller ikke CS. Endret 20. april 2004 av Bossman Lenke til kommentar
Ken Ove Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Jeg trodde "teamkill" var hvis du drepte alle på motstanderens lag, da har du liksom drept et helt "team". Som du sier - jeg lærte noe nytt. Men språket er fortsatt merkelig... Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Du har jo et poeng der ken ove... Aldri tenkt på det på den måten... Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 "Teamkilla"? Merkelig språk dette her. Er alle CS-fanatikere sånn? Jeg mener fortsatt ikke noe negativt om CS, kanskje... teamkilla betyr å drepe på laget sitt. trenger ikke spille mye CS for å vite det da........ Lenke til kommentar
proxymus safiron Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 jeg spilte carmageddon 2 men jeg trenger ikke si att det hvar rått de som har spilt det skjønner meg i det spille foregår det mye kule splatter scener. for eksempel jeg fikk den største hoppe med den største bilen og kræsja med en annen bil som kom i motsatt retning! he he også dette da jeg prøvde samme hoppe enda en gang jeg kom meget høyt oppe til slutt kræsjlanda jeg på tryne til en SAU (geit) hå hå hå du skulle vært der det hvar så sjef hæ hæ. Lenke til kommentar
Ken Ove Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Hva f...? Nå begynner det å ta litt av her, eller hva? Vi holder oss til norsk, gutter. Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Er konkurransen avgjort? Ellers så har jeg en fed bildeserie fra Carmageddon jeg gjerne ville dele med offentligheten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå