indahla Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Hvilket program kan jeg bruke for å mount'e en .bin-fil i Windows XP? Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg bruker Daemon-Tools, funker meget greit www.daemon-tools.cc tenker jeg forutsetter seff at det er et cd/dvd filsystem Lenke til kommentar
indahla Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Alcohol 120% tok ikke den, men... Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Alcohol 120% tok ikke den, men... He he.... Her er linken: www.alcohol-software.com/ Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Alcohol 120% tok ikke den, men... Nå må du nok revurdere misoppfatningen om at alkohol aldri blir sterkere enn 96% Lenke til kommentar
moesen Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Alcohol 120% tok ikke den, men... Nå må du nok revurdere misoppfatningen om at alkohol aldri blir sterkere enn 96% Alkohol kan nok bli opp til 100% men den trekker til seg så mye fuktighet at under oppbevaring blir den kun 96%. Folk har faktisk fått til 97%. Du kan vel oppbevare 100% også men da bør du oppbevare den i noe helt superspesielt... Lenke til kommentar
Octavian Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 etter hva jeg har hørt fordamper det ved 97%... altså er 96% det høyeste som er mulig... men som sagt bare noe jeg har hørt... 96 holder i lange baner da hehe Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Det her var MAX offtopic da.. Men man lager 100% alkohol... Tapper det på flasker så er det 100%.. Men idet man åpner flaska så trekker det til seg så mye fuktighet som er i lufta, at prosenten faller ned til 96... Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Hehe, morsom viten. Tilbake til topic så vil jeg si at jeg enda ikke har hatt problemer med daemon tools og at alcohol 120% (og den andre varianten med mindre alkoholnivå) ikke er gratis programvare. Det finnes også sikkert flere programmer som gjør dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå