Janivars Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg har lært meg åssen jeg skal sette opp framesene inn i video mach programmet, men skjønner ikke helt åssen jeg får til effekter, lyd og en grei grafikk uten at hele driter tar stor plass!. Med det man kan kalle god grafikk, så tok 3 sec 20 megabyte plass ..Jeg fikk vel det lille filmklippet ned til 350 kb men da sugde grafikken max, og 350 kb på 3 sec film er jo en del uansett.. Noen som har peil på detta?? Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Konverter råfila etter at du er ferdig til enten mpeg eller divx.... Men råfila vil være stor til du er ferdig med den.... Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Konverter råfila etter at du er ferdig til enten mpeg eller divx.... Men råfila vil være stor til du er ferdig med den.... Jeg har valgt mpeg format(codec) på den lille filmsnutten.. Skal jeg ha litte grann ordentlig grafikk så blir det over 10 mb per minutt, og jeg synes det er mye.. Er det ikke? dessuten når jeg la inn bakgrunns sang, så tok den 40 mb Er det noe spes jeg må gjøre eller? Hva mener du med "etter"? etter jeg har lagt den over på harddisken som avi/mpg fil? Endret 4. mars 2004 av Janivars Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Du kan bruke Windows Movie Maker til å konvertere filen til wmf format, det tar lite plass.... Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Du kan bruke Windows Movie Maker til å konvertere filen til wmf format, det tar lite plass.... Etter jeg har lagt den ferdige filmen til harddisken? Blir kvaliteten endret da? Endret 4. mars 2004 av Janivars Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Ja, etter at du er ferdig... Kvaliteten trenger ikke å endre seg.... Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Men jeg får ikke laga "session" på video mach.. Den lagrer seg men når jeg åpner er alle frames og info som er lagt inn borte, akkurat som man åpner video mach på ny.. hva er problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå