Gå til innhold

Programmer til SymbianOS

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å finne frem i programvarejungelen som finnes til min Siemens SX1.

Men det er tidskrevende og vanskelig å finne frem til gode programmer på egen hånd!

Kan dere ikke foreslå et bra program hver, så vil dette etter hvert bli en liste over "must have's" til SymbianOS.

Mitt første bidrag er Wireless IRC.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

lol..

se på handago.com og prøv å finn d ;)

##Setning fjernet av moderator. Du har blitt advart for å oppfordre og hjelpe brukere laste ned cracks o.l.## :w00t:

"Må ha" prog:

(kort liste... finnes mye annet viktig; men tar ut d jeg mener er best)

et godt fotoprogram... De fleste har egentlig en egen favoritt...

Videoprogram

SmsCounter (sier seg selv)

CallCounter (sier seg selv)

Blzinsapp (med denne får du timevis av morro :thumbup: )

sProfiles ellr lignende (setter på de profilene du skal ha etter klokke eller lignende)

AnsweringMachine (spiller en bestemt besked hvis du ikke tar tlf. etter en hvis tid/eller på en hvis tid på døgnet... Du slipper på en måte å betale Telenor eller netcom for den samme tjenesten :p )

ScreenSaver (viser klokken bedre osv. Bedre enn standard ;) )

TotalIR (fjernkontroll)

PVPlayer (spiller av filmer)

ShoppingBee (shoppeprogram.. bra å ha liksom)

Microcalc (Excel for mobilen... genialt og gratis :thumbup:du får d her ;))

MiniGPS (bruker infoen fra alle basestasjonene og bruker den infoen til å gjøre preprogramerte ting ol.)

sDoubler (komprimeringsprogram som er raskt og bra :thumbup: )

FExplorer eller lignende (bra filbehandlings prog. som er meget nyttig å ha)

Torch (du vet aldri når d blir mørkt :laugh: )

GoBoy (GameBoy emulator... gratis herfra: wildpalm)

+masse spill til kjedelige turer ol. :thumbs:

edit: skriveleif ;)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Jeg ville anbefalt HandyPhotoSafe hvis du ikke vil at noen skal kikke på bildene du har tatt. Kanskje du har noen nasty som du vil ha for deg sjøl? GINA er også et greit program som jeg bruker og som setter passord på f.eks SMS og MMS.

Lenke til kommentar

Dette er de mest brukte programmene på min 6600.

PowerDictaphone 1.01

Sier seg nesten selv hva dette programmet gjør..

Genialt å bare holde inne feks * tasten så når du vil ta opp noe viktig, eller du vil ta opp en telefon samtale.

FSCaller

Viser ett stort bilde av personen som ringer..

SAnswer 2.00

Helt genialt telefonsvarer program for telefonen. Slipper å bruke penger på å ringe opp mobil nett leverandøren diin for å lytte på dine voice meldinger siden voice meldingene blir lagra rett på telefonen din..

Ellers er TomTom Citymaps, IrRemote, Putty, Agile messenger, WorldMate, MMS IT og SMSExtender veldig kjekke programmer.

Skyforce er det beste spillet som er kommet ut for symbian telefoner.. Dette gjelder også NGage.

Endret av bergetun
Lenke til kommentar
Hva er spycam? Tell mich!

Det er et program som tar et bilde i sekundet uten at det står noe på skjermen... Du kan f.eks legge den et sted og den fortsetter ta bilder..... Uten at du trykker på noen ting... Kan gjøre litt morsomme ting med den

Lenke til kommentar

Det er et program som tar et bilde i sekundet uten at det står noe på skjermen... Du kan f.eks legge den et sted og den fortsetter ta bilder..... Uten at du trykker på noen ting... Kan gjøre litt morsomme ting med den

Ja, har prøvd det nå. Den tar crappy bilder, da! Dårlig kvalitet!

Lenke til kommentar

Ja, har prøvd det nå. Den tar crappy bilder, da! Dårlig kvalitet!

Ja, ja... men det er jo gøy!! (ikke såååååååå ille dah!)

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar

Har et par spørsmål om 6600. Har installert Goboy og lurer på om alle Gameboy-spill fungerer, og om det er noen som er å anbefale.

Har også funnet at Kings Quest og Larry er tilgjengelig for Symbian 60 , men de fungerer ikke hos meg. De er kanskje ikke "spesialsydd" for 6600 ennå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...