Vectrex Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg prøver å finne frem i programvarejungelen som finnes til min Siemens SX1. Men det er tidskrevende og vanskelig å finne frem til gode programmer på egen hånd! Kan dere ikke foreslå et bra program hver, så vil dette etter hvert bli en liste over "must have's" til SymbianOS. Mitt første bidrag er Wireless IRC. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 FExplorer anbefales. Kanskje det viktigste programmet... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg ville anbefalt photographer, et veldig bra kamera program Agile messenger og blizzard innstaller Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Kanskje dere kan legge til en liten forklaring, og kanskje en link til programmet eller de som lager det? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) www.my-symbian.com www.handago.com Endret 4. mars 2004 av -razh0r- Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) lol.. se på handago.com og prøv å finn d ##Setning fjernet av moderator. Du har blitt advart for å oppfordre og hjelpe brukere laste ned cracks o.l.## "Må ha" prog: (kort liste... finnes mye annet viktig; men tar ut d jeg mener er best) et godt fotoprogram... De fleste har egentlig en egen favoritt... Videoprogram SmsCounter (sier seg selv) CallCounter (sier seg selv) Blzinsapp (med denne får du timevis av morro ) sProfiles ellr lignende (setter på de profilene du skal ha etter klokke eller lignende) AnsweringMachine (spiller en bestemt besked hvis du ikke tar tlf. etter en hvis tid/eller på en hvis tid på døgnet... Du slipper på en måte å betale Telenor eller netcom for den samme tjenesten ) ScreenSaver (viser klokken bedre osv. Bedre enn standard ) TotalIR (fjernkontroll) PVPlayer (spiller av filmer) ShoppingBee (shoppeprogram.. bra å ha liksom) Microcalc (Excel for mobilen... genialt og gratis du får d her ) MiniGPS (bruker infoen fra alle basestasjonene og bruker den infoen til å gjøre preprogramerte ting ol.) sDoubler (komprimeringsprogram som er raskt og bra ) FExplorer eller lignende (bra filbehandlings prog. som er meget nyttig å ha) Torch (du vet aldri når d blir mørkt ) GoBoy (GameBoy emulator... gratis herfra: wildpalm) +masse spill til kjedelige turer ol. edit: skriveleif Endret 8. april 2004 av Remerser Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Remerser sa vel det meste... Men jeg må bare anbefale appman.... Spycam er også ganske gøy i blandt!! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Jeg ville anbefalt HandyPhotoSafe hvis du ikke vil at noen skal kikke på bildene du har tatt. Kanskje du har noen nasty som du vil ha for deg sjøl? GINA er også et greit program som jeg bruker og som setter passord på f.eks SMS og MMS. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Dette er de mest brukte programmene på min 6600. PowerDictaphone 1.01 Sier seg nesten selv hva dette programmet gjør.. Genialt å bare holde inne feks * tasten så når du vil ta opp noe viktig, eller du vil ta opp en telefon samtale. FSCaller Viser ett stort bilde av personen som ringer.. SAnswer 2.00 Helt genialt telefonsvarer program for telefonen. Slipper å bruke penger på å ringe opp mobil nett leverandøren diin for å lytte på dine voice meldinger siden voice meldingene blir lagra rett på telefonen din.. Ellers er TomTom Citymaps, IrRemote, Putty, Agile messenger, WorldMate, MMS IT og SMSExtender veldig kjekke programmer. Skyforce er det beste spillet som er kommet ut for symbian telefoner.. Dette gjelder også NGage. Endret 5. mars 2004 av bergetun Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Hva er spycam? Tell mich! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Jeg har skrevet en del anbefalinger her: http://forum.unlock.no/index.php?showtopic=401 Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Smartmovie er et program alle bør skaffe. Filmer i Xvid er ikke å forakte. Veldig bra kvalitet. Lenke til kommentar
picko Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Putty http://s2putty.sourceforge.net/ For P800 http://dreo.org/p800/putty/ Lenke til kommentar
reidarma Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Resco Viewer 4.01 er bra PowerDictaphone er også litt kjekk Bemused er bra (og gratis) Ultramod og ultramp3 + modplayer er bra for å spille av mp3, IT, S3M, SID etc Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hva er spycam? Tell mich! Det er et program som tar et bilde i sekundet uten at det står noe på skjermen... Du kan f.eks legge den et sted og den fortsetter ta bilder..... Uten at du trykker på noen ting... Kan gjøre litt morsomme ting med den Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Hva er spycam? Tell mich! Det er et program som tar et bilde i sekundet uten at det står noe på skjermen... Du kan f.eks legge den et sted og den fortsetter ta bilder..... Uten at du trykker på noen ting... Kan gjøre litt morsomme ting med den Ja, har prøvd det nå. Den tar crappy bilder, da! Dårlig kvalitet! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Hva er spycam? Tell mich! Det er et program som tar et bilde i sekundet uten at det står noe på skjermen... Du kan f.eks legge den et sted og den fortsetter ta bilder..... Uten at du trykker på noen ting... Kan gjøre litt morsomme ting med den Ja, har prøvd det nå. Den tar crappy bilder, da! Dårlig kvalitet! Ja, ja... men det er jo gøy!! (ikke såååååååå ille dah!) Endret 8. mars 2004 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 og blizzard innstaller Øh.. funker det til P800/900? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Tror ikke det. Spillene støtter uansett ikke touch-skjerm, så da er litt av vitsen borte. Lenke til kommentar
jac Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Har et par spørsmål om 6600. Har installert Goboy og lurer på om alle Gameboy-spill fungerer, og om det er noen som er å anbefale. Har også funnet at Kings Quest og Larry er tilgjengelig for Symbian 60 , men de fungerer ikke hos meg. De er kanskje ikke "spesialsydd" for 6600 ennå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå