DDDD Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 hei folkens. Akkurat nå er jeg i veldig stor tvil på hva jeg skal gjøre på det første brettet, eller brettet etter du har kommet ut av sykehuset. Det brettet der det er to svarte bilder utenfor. Vet dere som har spilt MP2 hva jeg skal gjøre takker for alle svar Lenke til kommentar
brekkmiddel Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Hvis det er utenfor det varehuset du mener, så skal du gå rundt bygningen på høyre side. Forbi noen gjerder og søppelbøtter og greier. Det er en dør på baksiden du kan gå inn... Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 takk brekkmiddel men nå sitter jeg fast igjen på politistasjonen, har utforska hele stedet, men finner ingen vei ut Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 takk brekkmiddel men nå sitter jeg fast igjen på politistasjonen, har utforska hele stedet, men finner ingen vei ut Spiller du mye? Om du har stått fast to ganger allerede skal du slite tror jeg Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 takk brekkmiddel men nå sitter jeg fast igjen på politistasjonen, har utforska hele stedet, men finner ingen vei ut Du skal inn i rommet hvor det er en "line up"...så starter det noe automatisk film....og når den er ferdig mener jeg at du skal ned i kjelleren og prate med en fange...så blir du dratt videre. AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå