romiana Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 TEST: MUZIO JM-150FR Vi har testet verdens første MP3-spiller med OLED-display, MUZIO fra Jungsoft. I tillegg til sitt spesielle display har den blant annet MP3-encoding og kan brukes som bærbar lagringsenhet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Som vanlig en veldig god og fyldig test fra deg.. Heftig med litt farger på en mp3 spiller, men man blir fort lei av de Lenke til kommentar
genesis Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 alltid må det være større eler mindre mangler.... ingen som klarer å lage skikkelige produkter?! har liten tro på at det er SÅ vanskelig, man må legge mer i det, og ofre mer (?) om noen skulle lure, så synes jeg den var ! dyr Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 alltid må det være større eler mindre mangler....ingen som klarer å lage skikkelige produkter?! har liten tro på at det er SÅ vanskelig, man må legge mer i det, og ofre mer (?) om noen skulle lure, så synes jeg den var ! dyr Hvis du klarer å lage en veldig liten MP3-spiller, som er enkel å betjene, med godt display, veldig lang batterikapasitet (>24 timer), god lagringskapasitet (minimum 6 GB), pent design og til en pris på under 2000 kroner så tror jeg du blir rik Lenke til kommentar
Knick Knack Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Alle vil ha en supercomputer i lomma som ikke behøver lading... Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Alle vil ha en supercomputer i lomma som ikke behøver lading... Amen! Edit: Eventuelt en lommeenhet med 255 terabits trådløs link til en maskin med ubegrenset regnekraft og lagringsmengde som kan kommunisere med <1ms forsinkelse. Selvsagt denne også uten behov for lading. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 men ingen gidder å lage det Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 men ingen gidder å lage det Og ingen som vil bruke uenndelig mye penger for å utvilke det Lenke til kommentar
lperik Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Fin den der, men blir nok mini-ipod som blir neste kjøp ja! Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Fin den der, men blir nok mini-ipod som blir neste kjøp ja! For de som ikke allerede har gått for muvo2 til creative. Lenke til kommentar
DARKMASTER Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Siri Grøtt Nilsen er pen Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Siri Grøtt Nilsen er pen Jeg tror nettstedet du søker er Spraydate... Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 16. mars 2004 Del Skrevet 16. mars 2004 (endret) Om lyden: er godt balansert og det gjør at musikken blir behagelig. Greit nok at dette er en dataside, men denne beskrivelsen blir i tynneste laget. Hva jeg kan tyde ut av dette er at ingen deler av frekevensområdet skiller seg nevneverdig ut, og at dynamikken muligens er litt slapp? Endret 16. mars 2004 av Nisje Olm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå