Gå til innhold

Ny Bærbar PC

Anbefalte innlegg

Dette med 2 USB er kritisert i de fleste tester av 8600.

Ser og problemet med det for meg, men dersom en bruker firewire til dc kamera(noe en bør gjøre) blir noe løst. Jeg bruker memorystick(1 usb) mobem(1usb), jeg har behov for digitalt kamera(1 usb). Man må derfor ta ut og inn, noe som er stusselig på en pc til 18000-, Her kan ikke Dell ha fulgt med!

USB problemet kan løses ved hjelp av en USB hub som gir deg noen ekstra USB innganger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har fulgt med på forumet og på prisutviklingen på dell ganske lenge nå og lurer virkelig på om jeg skal slå til. Sitter i frankrike og gjennom dell.fr har de nå dobbelt ram som de også hadde i norge for noen uker siden. Så nå kan jeg få denne:

8600 1,5 Ghz, 1680 x 1050 WSXGA, ATI Radeon 9600 Pro Turbo , 1024 DDR SDRAM 333 MHz, 60 Gb IDE 7200 for kr 12040,- (eks moms), og da følger også en 128 mb USB-nøkkel på kjøpet.

Dette virker som et bra tilbud, spesielt dobbelt ram tilbudet fordi ram er så dyrt hos dell. Men jeg lurer på og oppgradere til 1,7 Ghz istedet, men det koster 1300 kr eks moms ekstra. Dette er det eneste jeg er usikker på, er det noen som vet om 1,7 ghz prosessoren er så mye bedre at det er verdt det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...