bwold Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Lasta ned POP-demo'n, og begynte å spille, men det tok ikke mange minuttene før jeg satt bom fast. Har kommet til rommet med den store krystallen, og søylene. Klarer fint å klatre opp søylen, og hoppe over til "veranda'n", men der er det stopp. Avinstallerte demo'n i fult raseri, men irriterte meg grenseløst over å ikke komme videre. Innstallerte demo'n på nytt (i håp om at det skulle hjelpe ) men nei. Please help. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Lasta ned POP-demo'n, og begynte å spille, men det tok ikke mange minuttene før jeg satt bom fast. Har kommet til rommet med den store krystallen, og søylene. Klarer fint å klatre opp søylen, og hoppe over til "veranda'n", men der er det stopp. Avinstallerte demo'n i fult raseri, men irriterte meg grenseløst over å ikke komme videre. Innstallerte demo'n på nytt (i håp om at det skulle hjelpe ) men nei. Please help. Hold inne høyre museknapp, og løp oppover veggen. Så sparker han fra, og du kommer helt opp! Btw, dette er en feilpost! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Uhm, jeg har ingen anelse hva POP er, så jeg får ta det på Tor Eriks ord at det er en feilpost og bruke det som delgrunnlag for stenging sammen med dårlig topic. Ikke bruker forkortelser i topic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg