Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Meningsløs babling i spam

Anbefalte innlegg

Jeg har de siste månedene mottat endel spam på @netcom adressa mi som har inneholdt kun meningsløs svada. Tviler sterkt på at det er et språk da det inneholder tegn som $, {, ,# *, osv.

Hvem er det egentlig som har interesse av at jeg skal motta en mail der jeg ikke har sjangs til å forstå noe av inneholdet, og selvfølgelig ikke kjøpe produktene de reklamerer for, gi fra meg visa info, eller hva de nå i utgangspunktet vil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har de siste månedene mottat endel spam på @netcom adressa mi som har inneholdt kun meningsløs svada. Tviler sterkt på at det er et språk da det inneholder tegn som $, {, ,# *, osv.

Hvem er det egentlig som har interesse av at jeg skal motta en mail der jeg ikke har sjangs til å forstå noe av inneholdet, og selvfølgelig ikke kjøpe produktene de reklamerer for, gi fra meg visa info, eller hva de nå i utgangspunktet vil?

De beste spamfilterene er statistiske, det vil si at de overvåker hvilke ord/ordkombinasjoner som blir brukt i mail som brukeren kalsifiserer som spam. Slike filtre blir ødelagt om den får masse "meningsløs" mail klasisfisert som spam.

AtW

Lenke til kommentar

Det kan være et tegnsett som du ikke har på maskinen og dette er det nærmeste du kommer, koreansk ser merkelig ut uten rett tegnsett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...