Gå til innhold

Norsk på P800

Anbefalte innlegg

Jeg har formatert min Sony Ericsson P800. Og etter dette er telefonen helt tom for materiale. Ringetoner osv.. Har funnet noe av det igjen på de medfulgte cd'ene. Men jeg får ikke skiftet språket om til norsk på telefonen. Det er kun engelsk som ligger inne. Finner ingenting på de medfulgte cd'ene. Og på somyericsson.com finner jeg en språk pakke, men denne får jeg feilmelding på under instalasjonen. Noen som har vert borti dette før? Vet hvordan man fikser det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har formatert min Sony Ericsson P800. Og etter dette er telefonen helt tom for materiale. Ringetoner osv.. Har funnet noe av det igjen på de medfulgte cd'ene. Men jeg får ikke skiftet språket om til norsk på telefonen. Det er kun engelsk som ligger inne. Finner ingenting på de medfulgte cd'ene. Og på somyericsson.com finner jeg en språk pakke, men denne får jeg feilmelding på under instalasjonen. Noen som har vert borti dette før? Vet hvordan man fikser det?

Hmm....

Jeg oppgraderte firmwaret i telefonen min i går og da fikk jeg spørsmål om språk da jeg skrudde på telefonen. Så du kan vel prøve å formatere igjen eller gå til nermeste service senter og ta en firmware update :thumbup:

Lenke til kommentar

Vil ikke levere inn mobilen pga mye reising. Har funnet massevis av språk oppdateringer på sony ericsson sine hjemmesider. Men disse fungerer bare til CXC162001 R1F og så endres de tre siste kombinasjonene nedover for de forskjellige pakkene. Min telefon har software CXC162002 R2F, og ingen av pakkene er 162002 kompatible. Noen som kan mere om dette? Etter formateringen ble hele telefonen min tømt for både språk filer osv. Kunne bare velge engelsk når jeg starta den på ny! :cry:

Lenke til kommentar

Har samme problem. Lagde nylig (noen dager siden) en post om akkurat det samme. Det er jo dårlig at ikke alle språk ligger ute. Jeg må vel oppdatere firmwaren jeg også da?

Min post

Har versjon "CXC162002 R2D", og den eneste versjonen man kan laste ned på www.sonyericsson.com er "CXC162001 R2D", og den vil ikke bli installert.

feilmelding.JPG

Har søkt rundt og lett, men finner ingenting.

Skal det gå med den versjonen der? Viss ikke, hvor får jeg tak i riktig versjon?

Lenke til kommentar

Å levere inn telefonen vil muligens fikse probleme(ne), men det kan da ikke være mulig at vi skal måtte levere inn telefonen for hver gang. De må få lagt ut språkpakker til de oppdaterte telefonene. Er det noen her som har nyere software enn CXC162002 R2F her? Kjøpte telefonen i desember. Den ble bestillt fra leverandør så var ikke et gammelt eksemplar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...