Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Noen som kommer inn på mtulink.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Vårt kundesenter ønkser deg velkommen til en hyggelig handel. Våre produkter bestiller du best på våre nettsider. Skulle du ønske å snakke med noen av våre dyktige konsulenter treffes de på denne måten

I arbeidstiden (kl. 08.30 til 16.30) kan du sende e-post til [email protected], eller ringe på telefon: 33 11 33 11. "

Vær så god... Jeg kom rett inn...

Lenke til kommentar
Samme her. Man kan regne med litt små problemer, Mtu har nettopp tatt over Kvalito og det er en del rot som må ryddes opp. i tillegg så flytter de på servere.

Ja jeg regner med at det er der skoen trykker.

mtulink.no siden er kommet tilbake.

Nå mangler bare mailserveren.

Lenke til kommentar

Hei, jeg har akkurat det samme problemet med Email, og nå også websiden til Mtulink.Dem retter det vel så fort som mulig.Det har vært ustabilt i det siste,men godt man har forumet her da så man ser at andre har akkurat de samme feilene,ellers så klør man seg jo litt i hodet og lurer på om det er bare man selv/oppsett det gjelder.

Jeg synes vel det er litt sløvt av Mtu link at man ikke kan fåen skarve mail ang tekniske problemer og til tekniske forandringer som oppkoblings nummer osv.

Ja jeg veit at det sto at berørende kunder av Kvalito ikke skulle merke noe som helst til overgangen,men jeg føler meg ikke så allt for sikker på dette da Tele2000 også er kunkurs?,så jeg lurer egentlig på til hvilken pris jeg surfer på når jeg overskrider den fastsatte tiden jeg er på inett,og hva det koster å ringe med telefonen.Blir telefonien tatt over av Telenor?og er det da de takstene jeg skal forholde meg til?

Ble litt langt dette,men jeg vil nødig ha en omgang ala Tiscali om kort stund igjen.

Jeg har prøvd å sende Mtulink mail men har ikke fått svar.

Endret av Råner`n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...