hans A Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Har prøvd en halv time nå å komme meg inn på mtulink.no. Men hverken den siden eller postserveren fungerer. Slik har det vært hele uken i visse perioder. Er det andre som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
hans A Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 De har vært ute i 2 timer nå. Får ikke sjekket eposten heller. Vet heller ikke tlf nummeret deres så jeg får sjekket hva som er feilen. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 "Vårt kundesenter ønkser deg velkommen til en hyggelig handel. Våre produkter bestiller du best på våre nettsider. Skulle du ønske å snakke med noen av våre dyktige konsulenter treffes de på denne måten I arbeidstiden (kl. 08.30 til 16.30) kan du sende e-post til [email protected], eller ringe på telefon: 33 11 33 11. " Vær så god... Jeg kom rett inn... Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Samme her. Man kan regne med litt små problemer, Mtu har nettopp tatt over Kvalito og det er en del rot som må ryddes opp. i tillegg så flytter de på servere. Lenke til kommentar
Lurre Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg kom inn Ingen problemer. Opera Lenke til kommentar
hans A Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Samme her. Man kan regne med litt små problemer, Mtu har nettopp tatt over Kvalito og det er en del rot som må ryddes opp. i tillegg så flytter de på servere. Ja jeg regner med at det er der skoen trykker. mtulink.no siden er kommet tilbake. Nå mangler bare mailserveren. Lenke til kommentar
Råner`n Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Hei, jeg har akkurat det samme problemet med Email, og nå også websiden til Mtulink.Dem retter det vel så fort som mulig.Det har vært ustabilt i det siste,men godt man har forumet her da så man ser at andre har akkurat de samme feilene,ellers så klør man seg jo litt i hodet og lurer på om det er bare man selv/oppsett det gjelder. Jeg synes vel det er litt sløvt av Mtu link at man ikke kan fåen skarve mail ang tekniske problemer og til tekniske forandringer som oppkoblings nummer osv. Ja jeg veit at det sto at berørende kunder av Kvalito ikke skulle merke noe som helst til overgangen,men jeg føler meg ikke så allt for sikker på dette da Tele2000 også er kunkurs?,så jeg lurer egentlig på til hvilken pris jeg surfer på når jeg overskrider den fastsatte tiden jeg er på inett,og hva det koster å ringe med telefonen.Blir telefonien tatt over av Telenor?og er det da de takstene jeg skal forholde meg til? Ble litt langt dette,men jeg vil nødig ha en omgang ala Tiscali om kort stund igjen. Jeg har prøvd å sende Mtulink mail men har ikke fått svar. Endret 4. mars 2004 av Råner`n Lenke til kommentar
hans A Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Tok ikke mtulink over tele2000 delen også. For Tele2000 fusjonerte med Kvalito IT AS den 01.Juli 2003 Så det er jo igrunnen samme selskap det er snakk om. Lenke til kommentar
Råner`n Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Ja vel da er det oppklart. Muligens jeg som er litt paranoid Nå funker iallefall mailen min igjen så Lenke til kommentar
leirpytt Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Fikk en mail om at de hadde ett aldri så lite ufrivillig strømbrudd i dag, som visstnok tok knekken på mailserver m.m... Er nok det som er grunnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå