Fragletrollet Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 10 grader? Hørtes da for utrolig ut. Den Zalman kjøleren er passiv, så virker naturlig for meg at tempen synker såpass, når du har en såpass vill vifte på... Lenke til kommentar
Isildur Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Okei, her er bildet da... Det er litt vanskelig å se her, for jeg har tatt bilde med videokamera... Men man ser ihvertfall coolermasteren på utsiden av kabinettet:) http://serqevx.com/test/bildeupload/bilder/Frikvifte.jpg Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 sett på en coolermaster til der hvor den 80mm står så ser det enda tøffere ut Lenke til kommentar
Isildur Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Ja, vurderte seriøst å kjøpe en, men de er jo forholdsvis dyre da, så, hehe, må vente litt ihvertfall... Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 både aero og jet viftene blir snart lansert uten kjøleren under.. som kab. vifter lissom.. så det er noe å se frem til:) Lenke til kommentar
Isildur Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Ja, tok bare bort ribba under jeg, men de blir forhåpentligvis mye billigere når kjøleribba ikke blir standard da:) Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 jepp:) tror jeg skal ha meg en sånn jet vifte å sette på toppen:) Lenke til kommentar
Isildur Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Det kommer til å bli stylish ja Lenke til kommentar
GSM Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 De viftene bråker ganske mye.. Har begge. Den jet viften høres ut som den ser ut.... Som et jetfly Men for all del, de viftene blåser jo som om deres siste dag er nær Lenke til kommentar
Isildur Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Ja, men de bråker ikke så sinnsykt når man har dem på laveste seting da.... Men skal være enig i at den bråker på høyeste... Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Har nettopp hatt det litt kjedelig, og fant ut at jeg vill modde kabinettet mitt litt... Jeg har nettopp skifta fra AMD til P4 og hadde derfor en Aero7+ liggende, som jeg ikke brukte.... Hadde ikke plass til den inne på noen fornuftig plass i kabinettet, så jeg fant liksågodt ut at jeg skulle sette den på utsiden... Jeg monterte den på utsiden av kabinettet rett ved skjermkortet, som har en zalman på seg... (heatpipe+vifte) Satte den slik at den blåste rett på den... Skjermkorttemperaturen ved load har sunket nesten 10 grader, og det synes jeg ærlig talt var litt morsomt... *I tillegg ser det sinnsykt fett ut...* Luft er fortsatt bra Sinnsykt - JA Fett - Nei Hvor mye bråker det egerntlig? Må vel ha hørselvern på for å ikke bli gal av viftesus... Lenke til kommentar
Nitromarsjipan Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Jeg har også sunon 120mm på kabinett siden. Bråker MYE pga at kabinett siden/dekselet (ikke dør) har en uendelig dårlig festeanordning hele greia rister og bråker Men den kjøler jo digg da, 6,5grader over rom temp med zalman heatpipe og den. Lenke til kommentar
Isildur Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Bråker ikke så mye da... Hører alltid på musikk ved PC'n, og da hører jeg ikke viftene... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 hihi, ikkje at det såg veldig fint ut, men likevel litt kult Er liksom en liten jetmotor på sida av kabinettet nuh Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 for å være slem : det var utrolig styggt. For å være snill : bra ide da, men du kunne ikke valgt en annen vifte? Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 sikkert kjempe praktisk, men stilig?? nei... hadde nok vært MYE kulere men to som var lik... (den "fly" turbinen gav meg en kjempe ide!! noen som har lubic flyet?? fest to sånne på hver sin vinge!! Lenke til kommentar
Isildur Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Men hadde vært mye tøffere med to... *vente på at de kommer uten ribbe* Lenke til kommentar
Isildur Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) for å være slem : det var utrolig styggt. For å være snill : bra ide da, men du kunne ikke valgt en annen vifte? For å være slem: "Styggt" skrives egentlig "stygt" For å være snill: Poenget hadde vært litt borte hvis jeg hadde hatt en annen vifte... Endret 6. mars 2004 av Isildur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå