paroa Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 har prøvd dette selv, med en av de som selges hos clas ohlson, veeeeldig lysfattig.. fjerna denne tilslutt av ren irritasjon over lysstyrken nå har jeg hørt att det er "litt" forskjell fra clasohlson og f.eks microplex sine neonwire på styrke Lenke til kommentar
RJ Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Like offtopic: Da jeg så den kassa med Urge for første gang for noen dager siden, ble du automatisk helten min! Mye Urgedrikkere her, eller? Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) når jeg ser den flaska er du min helt! Den übre urgen!! Edit-//snart ontopic// Endret 4. mars 2004 av Koffe Lenke til kommentar
RJ Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 har prøvd dette selv, med en av de som selges hos clas ohlson, veeeeldig lysfattig.. fjerna denne tilslutt av ren irritasjon over lysstyrken Hva er produktnummeret på den du kjøpte på Clas Ohlson? Har en kompis som er i Trondheim nå, og kunne tenkt meg noe neonwire til et annet prosjekt. Vil unngå den sinnsyke ekstra kostnaden det blir hvis jeg bestiller... (Helst svar fortest mulig.) Lenke til kommentar
GSM Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Ontopic:Her finner du det du leter etter Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 kom på noe.. er det ikke bare å ta en plexiplate, pusse kantene, borre hul til et par leds bak, og så er alt i orden? eller er jeg helt på jordet nå? Lenke til kommentar
Ducklink Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Borr bare noen hull i bunn av kabinettet og stikk ned noen led. (ikke gjør dette med hardware i når jernspon på komponentene lager kortsluttninger) Endret 7. mars 2004 av Ducklink Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Ontopic:Her finner du det du leter etter Haha! Det ville jeg aldri kjøpt. Både stygt og dyrt, nei takk. Det blir ikke helt som RJ hadde tenkt seg heler. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 jeg hadde en grønn katode under, jeg hadde en til overs.. (microplex 20cm) mA si det var nice, men du bør ha en som er 30cm. jeg har cheiftec dragon bigtower.. trengte ikke modde noe for og ordne dette.. limte den bare fast Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå