RJ Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Se på dette bildet: Dette er et bilde jeg laget i Photoshop, men det er altså sånn jeg vil pcen skal bli. Hva bør jeg kjøpe for å få best resultat? (Lyset under kabinettet, altså ) Er ikke så veldig inne på casemods, men vil gi det er forsøk. Edit: Endret tittel Endret 4. mars 2004 av RJ Lenke til kommentar
Hazard Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 to katoder herfra http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBCCBL30 blir bra det Lenke til kommentar
karamba Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Du kan jo sette en slik midt under kabinettet ditt. Da burde du fått den effekten. Det eneste du må passe på da, er jo at du har den nødvendige klaringen under kabinettet. Lenke til kommentar
RJ Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Ja, det kan funke. Regner med å måtte skape litt bedre klaring under kabinettet, siden det er veldig lite per dags dato... Lenke til kommentar
Hazard Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Du kan kjøpe hjul på biltema til å ha under pcen Lenke til kommentar
RJ Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Noen som vet hvor høye katodene er? (Altså hvor mye klaring jeg må ha for å få plass under.) Lenke til kommentar
karamba Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Du må ha minimum 16mm klaring Lenke til kommentar
resac Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 16mm.. ja, hvis du skal ha katodene i det unødvendige plastikk tuben (bare varm limet og ta av klossene).. ta å fres ut 2 2,5 mm dypt spor (som er like langt som katoden) i en 5mm pleksi plate og monter denne under kabinett, hvis sporene er nok slipt antar jeg at disse blir helt klare og sprer lyset godt Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 men det ikke bli et problem at lyset ikke spredes så veldig bra ved endene? han skulle jo ha lys på framme og, ikke bare på sidene.. Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Disse katodene sprer jo lyset temmelig bra. Det blir lys overalt (i nærheten) hvis du legger dem på gulvet i et mørkt rom i alle fall. Lenke til kommentar
RJ Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Det med plexiplaten høres greit ut... Men tror ikke jeg kommer til å gjøre dette før om ei stund. Har lite penger for tiden... Så får vi se om jeg finner noen som har verktøy jeg kan snylte på. Lavest mulig pris er stikkordet. Lenke til kommentar
RJ Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Men hva med denne katoden? Vil det funke, eller blir lyset veldig svakt? Noen som vet? Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Da er det vel bedre å legge neonwire rundt hele kanten. Det kunne blitt bra. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 der sier du noe.. RJ: har du større bilde av avataren din? Lenke til kommentar
RJ Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Har større bilde av flaska, ligger her. Bakgrunnsbildet er her. Men jeg har ikke større versjon av selve avataren. Har tenkt på neonwire, men avgir den mye lys? Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) http://home.online.no/~bjoro-jo/urge.jpg http://home.online.no/~bjoro-jo/urgelogo.gif Edit: Dammit (!), for sent ute. Endret 4. mars 2004 av PsychoPat Lenke til kommentar
resac Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Da er det vel bedre å legge neonwire rundt hele kanten. Det kunne blitt bra. har prøvd dette selv, med en av de som selges hos clas ohlson, veeeeldig lysfattig.. fjerna denne tilslutt av ren irritasjon over lysstyrken Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 //offtopic// Sjekk min avartar.. en hel KASSE urge!! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Argh så tørst jeg ble... sleng over en a` Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 --//sinnsykt offtopic, men dog som denne posten ser ut til å utvikle seg..ontopic likevel //-- Sorry, jeg har drukket opp alle.. du får spørre RJ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå