jolly_ Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg sliter litt med å komme på nett.. Har prøvd å lage en ny konto, men får bare feilmelding/ingen side kommer opp. Hva skal stå på innstillingene? Jeg har Chess. Takk! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg regner med at du har sjekket innstillingene på opera.com? Lenke til kommentar
jolly_ Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Jada, gjorde som det stod, men funka ikke først. Prøvde å endre tilkoblingsnavn til "internet" og da funka det. Snodig. Har et annet problem. Hvor skal man legge mottatte mid toner som å kunne bruke den som ringesignal? Har de i innboksen, men derifra kan de ikke brukes, bare spilles av. Lenke til kommentar
molna Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Har du i det hele tatt _prøvd_ før du spør? Er ikke så veldig vanskelig egentlig... Prøv først, spør senere Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Hei Jeg har lagt mine under en mappe som heter lydklipp på minnekortet,og velg deretter en undermappe som heter toner,lagre de der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå