el-asso Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) NMI on XTC:Det var ikke meningen å henge ut noen, spesielt ikke når de har gjort research slik som du. Jeg tenker slik at det er tross alt er data vi snakker om, og selv om "boka" sier at dette viruset ikke sletter noe vil jeg ikke ta det for en absolutt sannhet. Særlig ikke når "tilfeldighetene" er som i dette tilfellet. Edit komma, linjeskift Endret 5. mars 2004 av el-asso Lenke til kommentar
Minimix Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Du må ha same innstillinger i xp som då hardiskrn virka skikkeleg Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Du må ha same innstillinger i xp som då hardiskrn virka skikkeleg XP ? Edit: Velkommet til forumet Minimix. Endret 5. mars 2004 av el-asso Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 nå har så mange hatt problemer med disker (interne og eksterne) hvor innhold forsvinner / partisjonstabellen råtner osv. at hardware.no bør komme med en artikkel på dette (hvorfor/hva kan gjøres/forbruker-rettigheter osv) Er helt enig med deg Heraldo Jeg mistet også alt jeg hadde på disken min og fant aldri ut om det var virus relatert eller noe annet...Vet at det ikke var min feil ihvertfall..... Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Har hatt en lignende situasjon selv. Alle partisjonene på en harddisk ble borte når jeg installerte Windows XP Pro en gang. R-studio for NTFS fant igjen 95% av det som manglet (visst hele harddisken hadde vært 1 partisjon og ikke 4 så hadde den nok funnet alt, tror jeg ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå