TDK Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg har en AMD 64 3200+ med boxed kjøler. jeg tenker og kjøpe denne : Zalman CNPS7000-Cu Vil denne senke temp en mye i forhold til boxede kjøler? Er den effektiv? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 For å gjøre en lang historie kort: Ja! Den er også svært stille. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Jeg har den, meget stille. Jeg har rundt 40 på idle. EDIT: Samme CPU som deg. Endret 8. mars 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
jevel Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Jeg kjører en Boxed 3200+ på 1.4V og har rundt 42-44C load i følge AiDA32. (I følge Gigabytes egen app ligger den på 35C, men det skal de jammen lenger ut på landet med!) Synes uansett at 44C er veldig lavt i forhold til de tallene man så på Athlon XP serien. Slik jeg ser det er det ikke CPU kjøleren som er det som støyer mest lenger. Hos meg er det den forbanna vifta som sitter på 6fas strømretteren. Den raller værre enn verst! -KJ Lenke til kommentar
Locci Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 du må ha ganske god plass til den da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå