Da_Assassin Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Heisann, jeg har en Maxtor One-Touch ekstern disk her, og etter at vi hadde ett innbrudd på kontoret i helgen, ble også strømforsyningen tatt. Jeg har egentlig ikke noe interese av å fortsatt bruke den som ekstern disk, og lurte på om det var mulig å demontere den og sette den inn i maskina mi på kontoret? Det jeg egentlig spør om er, er disken formatert på en sær måte og har den IDE kontakter innvendig? Jeg må ha data'ene som ligger på disken ganske fort... Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) utålmodig som jeg er skrudde jeg den fra hverandre og fant ut at det lå en slik en inni http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=9&GrpID=1&s=pl takk for at ingen svarte... Endret 4. mars 2004 av Da_Assassin Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Bare hyggelig. Jeg og pleier å bli ganske sur om jeg ikke får svar i løpet av 20 minutter, i ett forum som folk faktisk hjelper meg gratis.. Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Bare hyggelig. Jeg og pleier å bli ganske sur om jeg ikke får svar i løpet av 20 minutter, i ett forum som folk faktisk hjelper meg gratis.. jeg mente det faktisk ikke negativt, jeg bare mente det at jeg er fryktelig utålmodig (og akkurat nå så hastet det fryktelig, siden det ligger over 1/2 års arbeid på den, og jeg har en sjef som maser på meg om at jeg må få tak i dataene...) sorry at jeg virket så negativ... mulig jeg skulle lagt med en smily... Endret 4. mars 2004 av Da_Assassin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå