skarsk Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Kjøpte en SE T68i på bruktmarkedet her, men den aksepterer ikke mitt Tele2 Scratch SIM-kort. Hvordan i huleste 'låser' man opp ei leverandørsperre? Lenke til kommentar
genser Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) sjekk unlock.no kan hende du finner noe der Endret 4. mars 2004 av arehei Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 sjekk unlock.nokan hende du finner noe der Unlock støtter ikke SE telefoner Lenke til kommentar
molna Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Kontakt SonyE, de vil gi deg koden gratis (forutsatt at bindings-tiden er over selvsagt). Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Hei, har prøvd å søke på sonyE, men finner ikke noe meningsfullt. Noen tips molna? Lenke til kommentar
molna Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Du må ringe dem, på Support. Siemens fikser i allefall slikt via telefon. Bare gir dem IMEI-nummeret så sjekker de om bindingstiden er ute og man får koden for å åpne. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Finner ingen importør på SE, og lenka www.sonyericsson.no som det vises til på noen sider, eksisterer ikke... Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 http://www.sonyericsson.com/no Lenke til kommentar
Heiberg Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 sonyericsson.no eksisterer skam. Når man prøver at åbne siden, får man blot at vide, at den er utilgængelig for øjeblikket, og at man skal prøve igen senere. Men hvor længe man har fået den besked, skal jeg så ikke kunne sige. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 www.sonyericsson.no er bare et forum da.. Domenenavnet var faktisk til salgs på qxl Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Ring 67250000 på dagtid . Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 Takker for hjelp, men jeg sjekket IMEI på telenor, og det viser seg at bindingstida ikke er over, og de skal ha kr 1500,- for å låse den opp! Har imidlertid fått hjelp av en kar på unlock.no til kr 100,-. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Takker for hjelp, men jeg sjekket IMEI på telenor, og det viser seg at bindingstida ikke er over, og de skal ha kr 1500,- for å låse den opp! Har imidlertid fått hjelp av en kar på unlock.no til kr 100,-. Bare vær oppmerksom på at dette er ulovlig når bindingstiden ikke er utgått Så jeg regner med du venter til den er det. Lenke til kommentar
Heiberg Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Det er ikke ulovligt at unlocke telefonen, selv om bindingstiden ikke er udløbet. Men abonnementet skal jo betales, så længe det løber. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Det er ikke ulovligt at unlocke telefonen, selv om bindingstiden ikke er udløbet. Men abonnementet skal jo betales, så længe det løber. Ok, hvis det er så; my bad Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 "Men abonnementet skal jo betales, så længe det løber." Ja selvfølgelig, men hvis abonnementet er av typen kontantkort - hva da? Lenke til kommentar
beh Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Dålig gjort av selger å ikke opplyse om at telefonen var låst. Men det kan jo ikke skje noe med nye eier fordi at han låser den opp. Så det burde egentlig bare være fritt fram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå