Bøgge Bakken Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 jeg festet mitt med asfaltplater. Lenke til kommentar
ParanoidCat Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Ikke gjør som meg da, ødelegge en sidedør+plexiglass på én dag Regel 1: Ikke skjær i plexi med stikksag med grovt metalblad. Regel 2: Hold avstand eventuelle dører/kanter i kabinettet mitt. Regel 3: Jeg er selv en erfaren casemodder; alle gjør feil; slik er det bare. Får man metalspon i øye mens man skjærer med en stikksag med 15000 slag i minuttet går det kun et halvt sekund før hele sidedøren på kabinettet blir vrak. Bruk briller og eventuelt hansker til dette(og hørselsvern). Helst bruk dremel eller håndsag når du skjærer plexi! Jeg har nemlig hatt en dårlig dag i dag(Se under)! Mail meg på [email protected] hvis du skal selge dør(eller plexi). Lenke til kommentar
thorhansen Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Quote: On 2002-03-26 19:17, simiden skrev:Ikke gjør som meg da, ødelegge en sidedør+plexiglass på én dag Regel 1:Ikke skjær i plexi med stikksag med grovt metalblad. Regel 2:Hold avstand eventuelle dører/kanter i kabinettet mitt.Regel 3:Jeg er selv en erfaren casemodder; alle gjør feil; slik er det bare. Får man metalspon i øye mens man skjærer med en stikksag med 15000 slag i minuttet går det kun et halvt sekund før hele sidedøren på kabinettet blir vrak. Bruk briller og eventuelt hansker til dette(og hørselsvern). Helst bruk dremel eller håndsag når du skjærer plexi!Jeg har nemlig hatt en dårlig dag i dag(Se under)! Mail meg på [email protected] hvis du skal selge dør(eller plexi). Komplett selger sidedør m/ vifte og plexi til Chieftec: Varenummer 111013 https://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr _________________ ___________________ Thor Hansen Netconnection ANS http://www.netconnection.no [ Denne Melding var redigert av: thorhansen på 2002-03-26 19:45 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå