_mgr_ Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg fikk en veske med AMD og Gigabyte-logo på i tillegg til rissjokoladen når jeg handlet hovedkort og prosessor fra HWB Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg fikk en veske med AMD og Gigabyte-logo på i tillegg til rissjokoladen når jeg handlet hovedkort og prosessor fra HWB heldig du var da! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg fikk en veske med AMD og Gigabyte-logo på i tillegg til rissjokoladen når jeg handlet hovedkort og prosessor fra HWB A-HA! Så dei drive med forskjellsbehandling??! *Veive vilt med armene* Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg fikk ingenting ,men det går egentlig greit nok.. Leverte inn det meste siden det var ødelagt og fikk en hyggelig telefon =) Ser ut som de har en ny kunde =) Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 smisk er det.. som eleven som gir læreren eple osv. liker det ikke.. greit nok hvis du bestiller for mangfoldige tusen, men et skjermkort? de må jo betale for alle sjokoladene, så de er sikkert kalkulert inn i prisen. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 de må jo betale for alle sjokoladene, så de er sikkert kalkulert inn i prisen. .....noe å tenke på ja... men den ris-sjokoladen er forbanna god! on-topic: Synes også at servicen deres bra. Hadde en retursak som tok 5 dager - sendte mandag, alt klart på fredag samme uke. (Posten var jo også flink i dette tilfellet) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 de må jo betale for alle sjokoladene, så de er sikkert kalkulert inn i prisen. .....noe å tenke på ja... men den ris-sjokoladen er forbanna god! on-topic: Synes også at servicen deres bra. Hadde en retursak som tok 5 dager - sendte mandag, alt klart på fredag samme uke. (Posten var jo også flink i dette tilfellet) Her har det tatt ganske lang tid ,men fikk en hyggelig telefon så det går vell egentlig greit. Fikk byttet noen varer også så jeg er fornøyd jeg. Grunnen til at det tok så lang tid var at varene mine var ting som tok lang tid og teste. Så hwb ser ut til og takle dette meget bra =) Lenke til kommentar
joro Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Varelevering og besøksadresse:Søndre Kullerød 6 3241 Sandefjord Postadresse: Postboks 2221 3203 Sandefjord Er det bra at "halvparten" av dataNorge har adresse på Kullerød i Sandefjord? Levrandør: Santech Micro Group AS Østre Kullerød 2 Norek Østre Kullerød 4 Butikker: hwb.no Søndre Kullerød 6 mpx.no Østre Kullerød 5 komplett.no Østre Kullerød 4 Lenke til kommentar
jevel Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Det er ganske enkelt fordi: MPX og HWB er SMG butikker. DVS at de benytter webhandelsløsning fra SMG, SMG sine lagre og sender direkte derfra. Norek og Komplett er to sider av samme sak. Norkom. Norek selger i grossistmarkedet, mens Komplett er sluttbruker. -KJ Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Det er ganske enkelt fordi: MPX og HWB er SMG butikker. DVS at de benytter webhandelsløsning fra SMG, SMG sine lagre og sender direkte derfra. Åneidu, - MPX er Itegra, og HWB vet jeg ikke, men de har nok en kombinasjon av eget lager og speiler noen andre (Norek?) -Men ingen av de benytter noen webløsning fra SMG ... Lenke til kommentar
jevel Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Beklager. Blemma nok litt der ja. Visste jeg hadde sett vareutvalget hos en eller annen leverandør, og siden de har såpass likt vareutvalg og webinterface tok jeg en spansk en og uttalte meg uten å være 100% sikker. Hvis du har garantert sikre kilder innrømmer jeg gjerne mine brøde! -KJ Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Flere tråder angående dette , bruk søkefunksjonen Lenke til kommentar
tbend Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 så langt har jeg gode erfrainger fra HWB.... god info hele veien... Gleder meg til pakken kommer for å se om de har gjort forskjellsbehandling! Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Har bare gode erfaringer jeg også , de er en kjempebutikk ingen som helts inmnvendinger mot dem Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Har også bare gode erfaringer med hwb.no !! kommer garantert til å handle mer der, men fikk ikke med rissjokolade siden skjermen jeg bestillte var godt nok pakket fra leverandøren av skjermen. men får se hva som følger med neste gang jeg bestiller fra dem... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 De har gigabyte, god service, Og de sender godteri med! "fø *aen!" Finfin shop det der. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Jeg melder meg på diskusjonen. HWB har 1) gode priser 2) god servic 3) Sykt god skjokolade Edit: Glemte at de var rask Endret 6. mars 2004 av Macfan Lenke til kommentar
vehitman Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Har en positiv erfaring med hwb.no. Sjokoladen virker vel som et salgstriks, men den var så god at jeg synes det bare var positivt. Flere burde gjord det samme... Og den var faktisk av praktisk nytte og! Altså da jeg fikk pakka så måtte jeg jo montere en del ting og så skifte ut strømforsyninga - jeg ble jo faan meg skikkelig trøtt og sulten av det der - da var det sjokoladen skikkelig god å ha... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå