Jonhoo Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg bestilte et Hightech Excalibur Radeon 9800PRO IceQ fra hardwarebutikken. Da jeg fikk pakken i posten bare to dager senere fikk jeg også med en sjokolade som det stod "Takk for handelen" på, det kaller jeg service! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Og berre på grunn av en liten sjokolade, der det stod "takk for handelene" er du en sikker kunde hos hwb.no framover? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 det er en meget god ris-sjokolade.... Meget god... Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 aahhhh...dumme dumme meg Då faller jo alt på plass :--------) (hip igjen) Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 hwb har en utmerket service både ang bestilling og returer. Har så langt hatt 2 returer til de. Upåklagelig service Lenke til kommentar
Just_blank26 Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Det er merkelig at folk ser ut til å få et bedre forhold til webshops bare på grunn av en liten godbit som man spiser opp på 30 sec. Jeg har selv opplevd dette her, merkelig... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Personlig prioriterer jeg finfine priser fremfor sjokolade. Lenke til kommentar
Just_blank26 Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Personlig prioriterer jeg finfine priser fremfor sjokolade. Enig med deg egentlig... Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 priser er heller ikke alt, er jo kjekt med god service i tilfelle noe skulle svikte Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Personlig prioriterer jeg finfine priser fremfor sjokolade. Men en kombinasjon av finfine priser og sjokolade er tip-top Lenke til kommentar
Just_blank26 Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Eriond Skrevet 04/03/2004 : 10:15 QUOTE (psilocybe @ 04/03/2004 : 10:08) Personlig prioriterer jeg finfine priser fremfor sjokolade. Men en kombinasjon av finfine priser og sjokolade er tip-top Men hvis det enten er pris og kundeservice eller sjokade foretrekker jeg pris og kundeservice. Og av pris og kundeservice er det selvfølgelig kundeservice man bør prioritere... Men det kan jo være bra og ha noen alternativer. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Personlig prioriterer jeg finfine priser fremfor sjokolade. Argh...no ødela du alt psilo, her hadde eg tenkt å dra denne tråden ut i de evige offtopicmarker... Ontopic: service viktig. Men service i form av sjokolade må vere et pluss på vanlig kundeservice Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 jeg fikk også sjokolade med takk for handelen på. Bestilte på søndag og hadde varene på tirsdag:) Må si jeg er veldig fornøyd med de, men har ikke hatt noen problemer med komplett eller mpx heller. Seriøse aktører i et tøft marked. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Var inne på sidene til Hwb.no nå nettopp for å forandre på en ordre jeg har stående. Hvordan i F får man kontakt med dem? Finner hverken mailadresser eller tlf. nr der inne?!??! -KJ Lenke til kommentar
Just_blank26 Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 jevel Skrevet 04/03/2004 : 10:38 Var inne på sidene til Hwb.no nå nettopp for å forandre på en ordre jeg har stående. Hvordan i F får man kontakt med dem? Finner hverken mailadresser eller tlf. nr der inne?!??! -KJ Hva er det du babler om? Se øverst på siden "om oss" og "kontakt oss" Lenke til kommentar
da Gauss Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Godt med sjokkis, ja. Fikk akkurat pakke fra dem, forresten. Før den hadde ankommet postkontoret, ringte de og sa at de hadde sendt feil tastatur til meg, hvitt i stedet for sort. Løsningen de foreslo var at jeg bare skulle beholde det hvite, og få penga refundert. Alltid greti med HWB. Sort tastatur får komme ved neste bestilling, eventuelt. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Jeg babler? Enn du? Babler nok litt du også, for her i Mozilla FireFox finnes ikke den menyen. Enn om du bare hadde cutnpasta det som står der i stedet for å angripe? Sjekk forøvrig denne screenshoten.... -KJ Endret 4. mars 2004 av jevel Lenke til kommentar
holde Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Varelevering og besøksadresse: Søndre Kullerød 6 3241 Sandefjord Postadresse: Postboks 2221 3203 Sandefjord Telefon: 33 42 22 22 Telefax: 33 42 22 01 Kundesenter/Retur: 33 42 22 10 Telefontiden er mellom kl 08.00-16.00 mandag til fredag E-post: [email protected] uw Lenke til kommentar
jevel Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Takker, bukker, nikker og neier. Skal tipse dem om det med det samme jeg ringer, tenker jeg. -KJ EDIT: Ringte dem nå for å høre ang. en ordre som jeg sendte mail om for tyve minutter siden. Den var allerede pakket! :o DET kaller jeg effektivitet. Endret 4. mars 2004 av jevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå