genser Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 ser ingen grunn til å tro på dem denne gangen.. den har blitt utsatt gang på gang på gang på ...... Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Leste et intervju med han sjefen for N1 før jul. Da sa han at den ville komme i løpet av 2004, men ville ikke være mer konkret før det var helt sikkert. Hvis han nå går ut og sier den skal være klar til sommern så bør de være veldig sikre på det. Lenke til kommentar
molna Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Husker da den skulle komme i mai 2002... Da var den sånn halvveis bra... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg tviler jeg. Skal uansett ikke ha den. Finnes mye annet digg som kommer i år som jeg er mer sugen på. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Den hadde jo sykt bra specs da jeg først hørte om den, men med de telefonene som er på markedet nå er den ikke noen supermobil. Jeg skal ikke ha den. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Sommeren/aldri - potet/potat Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Kunne i d minste puttet inni den noen nye funksjoner, etter så lang tid. MAKAN! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 De har blandt annet satt inn en raskere prosessor (260mhz), så de har da gjort noe. Tipper at de har gjort mer også, men er redd for å gå ut med detaljer i tilfelle den skulle bli utsatt igjen. Jeg skal helt klart ha den uansett. Har siklet på den telefonen siden jeg så den første gang. Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Uansett om Neonade ikke blir like grensesprengende som den ville blitt hvis den hadde kommet ut i sommeren 2002 så vil det uandett bli en utrolig stilig telefon da Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Den telefonen blir jo faktisk "gammel" nå,burde vært oppgradert den nå. Lenke til kommentar
Normann Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Neonode N1 til sommern! Hvor mange ganger har vi ikke hørt noe liknende? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Nå må d briste eller bære... Tror verken kundene eller de selv kan tåle flere utsettelser nå... dumt at den mangler blåtann da... Foresten.. har noen sett telefonen bakfra? Må jo være utrolig stygg eller no siden d nesten ikke finnes har liksom ikke fått sett kameraet Endret 5. mars 2004 av Remerser Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Joda. "Den kommer til sommeren". Rekker den julesalget? Det er mitt spørsmål. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Nå må d briste eller bære... Tror verken kundene eller de selv kan tåle flere utsettelser nå... dumt at den mangler blåtann da... Foresten.. har noen sett telefonen bakfra? Må jo være utrolig stygg eller no siden d nesten ikke finnes har liksom ikke fått sett kameraet Du har ikke fulgt med skjønner jeg. Endret 6. mars 2004 av Swag Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Den er så snasen! Lyst på den, men må teste å skrive på den først. Siden de forstod i fjor at de dummet seg ut med stadig nye datoer så tror jeg de er ganske sikre denne gangen.. det dumme for dem er jo at nå har de andre modeller på ca samme nivå. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Ja, men det er ikke alle som krever BT osv. Ganske bra med funksjoner på telefonen uansett, og bare designet gjør at jeg kommer til å kjøpe den, hvis den kommer. Jeg er på listen over de som har forhåndsbestilt. Får håpe jeg hører noe snart, selv om jeg er litt tvilende. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Ja BT er det virkelig synd den ikke har.. kommer til å savne det. er enig med deg, kjøper den mest for designet. Lurer på om jeg står på den listen selv jeg.. er så lenge siden. Kan jeg sjekke det noe sted? Lenke til kommentar
Normann Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Hva er det som er så spesielt med den? Hvordan OS har den? Minnekort? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 (endret) Den kjører en modifisert utgave av Windows CE. Kan bruke SD og MMC kort. Det står en del på Neonodes sine hjemmesider om den. Et par bilder til: Endret 6. mars 2004 av Swag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå