melbamix Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Jeg skjønner ikke. Hva er poenget med å saksøke sluttbrukeren når de enda ikke har lagt fram noe håndfast bevis? skal de ikke først få avgjort søksmålet mot IBM? For det er jo der det henger. Fikk med meg det som ble sagt om AutoZone her. Men hva gjelder DC er det fordi de bruker Linux? Og at DC ikke svarte på brevet fra SCO er jo ganske naturlig.. Var jo ingen som tok dem seriøst. Ei heller nå. Men prisen på akskjene til selskapet har øket ganske markant... Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Nytt i dag fra earthweb om søksmålet mot IBM: A U.S. Court has directed SCO Group to place its cards on the table and show detailed code to back up its lawsuit against IBM involving copyright infringement and breach of contract over Linux.......Should SCO ultimately prevail in the case, it is estimated that potential damages in the suit could, at the high end, top $3 billion. Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 SCo er vel faktisk tatt over rollen til Microsoft som verdens mest hatte bedrift nå, blandt nerdene hvertfall. Det Smiler nok "Big Bill" (er så bra den tele2 reklamen) bredt for Ryktene skal faktisk ha det til at Microsoft sponser SCO i denne saken, bare se her: http://www.opensource.org/halloween/halloween10.html "Excuse me, did we say in Halloween IX that Microsoft's under-the-table payoff to SCO for attacking Linux was just eleven million dollars? Turns out we were off by an order of magnitude — it was much, much more than that. The document below was emailed to me by an anonymous whistleblower inside SCO." Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Jaja... dette går dukken for SCO... sjekk SCO på NASDAQ børsen HER btw. endre statistikk perioden til noen år, så ser du hva litt løgn kan gjøre med akjsekursen til selskapet ditt Endret 5. mars 2004 av neonX Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Ja, dette var jo trivelig lesning. Kjenner en indre glede bre meg i kroppen nå. Deilig. Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Syns dette bare er bullshit, syns ikke man skal gi sco all den publisiteten de er ute etter Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Jeg er ikke mot patentering, og at disse patentens varighet. Jeg synes det kan variere fra vilket type ting det er. En smultring er en smultring og har vært det i fimti år. Da kan du ha en patentordning som vare i 50 år. Mens i dataverden går ting MYE fortere, og derfor kan 10-4 år være fornuftig. Og dessuten har ikke SCO gruppen rett til patentet, det er IBM. Endret 5. mars 2004 av Macfan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå