Kreator Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Noen som har et godt program som kan brukes til å trace URL eller IP-er? Lenke til kommentar
SpirreVipp Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Som nevnt så bruker jo TRACERT å gjøre jobben. Om du trenger mer info så kan du jo teste www.hexilion.com. Det finnes programmer der ute, men en god del av disse er meget dyre. Husker ikke navn i farten, men det kan jeg sjekke. Lenke til kommentar
Kreator Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 HAHA!! Du er skøyer på en tidlig torsdags morgen ;P Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Visual Route har ( hvertfall gjort et forsøk på ) visuel tracing som gir deg kart samt mye annet unødvendig info, 2 år siden jeg prøvde det sist, men er nok værdt et forsøk. Edit: la til hyperkobling for å være snill Edit2: damnit! var for treg gitt Endret 4. mars 2004 av Micromus Lenke til kommentar
norrick Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 http://www.visualware.com/personal/product...oute/index.html Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 3D Traceroute gjør jobben, og er gratis. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 skal du leke black hat hacker, og se hvor langt de har trace deg ? bare tuller jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå