Zabre777 Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Hei Jeg har to PC'er som skal kobles opp til et adsl-modem. Jeg har kjøpt en ruter med innebygget switch, men i maualen til switchen står det at jeg må bruke hub hvis jeg skal koble til mer enn en PC... Hvorfor det når jeg har en 4 porters switch i ruteren?? Er dette tilfelle? Takker så meget for hjelpen! Henning Lenke til kommentar
Borf Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 eg trur du har misforstått litt, det er vel viss du skal ha meir enn 4 pc`er så må du ha ein til hub/sitch Lenke til kommentar
Zabre777 Skrevet 21. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2002 Hei og takk for svar! Det trodde jeg også, men det står svart på hvitt at dersom jeg skal ha mer enn en PC, må man benytte hub. Hva er da vitsen med 4 utganger på switchen spør nå jeg. Vel, jeg skal prøve å koble det opp seienere i dag! Henning Lenke til kommentar
bertie Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 ikke at jeg skal motsi manualen, men den mener nok at man må bruke en hub hvis man skal ha mer enn én pc koblet til én port. utifra amerikanske brukermanualer f.eks. så betyr det at man kan ikke presse inn 3 kabler i én port :smile: bertie Lenke til kommentar
Hookster Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Quote: On 2002-03-21 15:02, bertie skrev:utifra amerikanske brukermanualer f.eks. så betyr det at man kan ikke presse inn 3 kabler i én port :smile:bertie Det stemmer nok det tror jeg også. Amerikanerne vil jo ikke bli søaksøkt for at det ikke gikk an å putte 3 kabler i samme port! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå