arnsven Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Hvordan henter man ut verdien man har valgt i en kombobox, og presenterer denne verdien (tekst) i et felt(textarea)? Har prøvd med SelectedItem.ToString men det fungerer ikke.... Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 kan du forklare litt bedre? skal dette vere server side elle client side? Lenke til kommentar
arnsven Skrevet 5. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) Det er serverside. Endret 5. mars 2004 av arnsven Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 (endret) vil du sette inn verdien server side (før dokumentet er sendt til klient) eller client side (etter klient har motatt sida)?? sorry, men eg forstår ikkje helt ke du maina Endret 5. mars 2004 av Semikolon Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 dette er vel egentlig ikke så vannskelig, mn før jeg viser det hvordsan det gjøres trenger jeg å vite om infoen er hentet fra en annen side eller den samme siden... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 du kan eventuelt bruke denne koden for å hente ut info fra URL'en Dim tekst tekst = request.querystring("Vare") (hvis du her tar utgangspunkt i url'en http://ww.....test.asp?Vare=heisann vil overnevnte kode hente ut og knytte 'heisann' til variabelen Vare Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) ................ Endret 13. mars 2006 av prog master Lenke til kommentar
Klette Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Du er i ASP forumet, så gjett Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) ................... Endret 13. mars 2006 av prog master Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Det er jo ASP, men det ligner litt pa VB i ASP brukes jo vbScript.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå