greigster Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 så i Dagbladet at musikken som 'spreningskameratene' brukte var "Nazi-inspirert".. -eh.. etter hva jeg kan huske så var det Rammstein som ble spilt.. kan ikke fatte og begripe åssen de kan si at det er NaziInspirert bare fordi de synger på Tysk?.. Jeg mener og tror det var herfra Humor-tråden jeg fant linken til spengningskameratene også..mulig jeg tar feil? Jeg tror rett og slett Dagbladet har altfor lite å skrive om fortiden.. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 er vel heller det at det er populært å rakke ned på forsvaret for tiden. å kalle det nazi-inspirert virker hinsides hvis det bare var rammsteinmusikk. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 eeeeeh.. når var det en nyhet at media fordreier virkeligheten og krydrer sakene litt? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 hahaha, leste akkurat saken nå. way to go lars! rammstein = nazi innspirert musikk? Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) _Status_ her på forumet har vel en fin kommentar til den mildt sagt latterlige artikkelen der. edit: Sende SINT mail til noen jyplinger av noen journalister som snakker ut i tåka om ting de ikke har peiling på. Endret 8. mars 2004 av HeRbie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå