Thorsen Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Grab Clip Save Lagrer alle screenshots du tar i en forhåndsinnstillt mappe Hørtes interresant ut Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Grab Clip Save Lagrer alle screenshots du tar i en forhåndsinnstillt mappe Hørtes interresant ut Personlig så er jeg så fornøyd med Gadwin Screen capture at jeg ikke gidder å prøve det ... prøvd MANGE slike prg. Mine fav.: Chess.net (koster å registrere) KLR BitComet FireFox Thunderbird Samurize Google Desktop Search DVD Region Killer EasyCleaner Gadwin Printscreen AdAwareSE Spybot Spywareblaster Avast Free ed. MS Power toys for XP ... Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Start-up Control Panel Quick control over which apps launch at start up Batch Run Batch file creator. Web reaper site-ripper Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Start-up Control PanelQuick control over which apps launch at start up Er jo samma som MSconfig? Kjør -> MSconfig Finnes vel utalige slike prg... bruker selv EasyCleaner til dette... der sletter jeg dem likesågodt Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Ser noen av dem har vært nevnt før, men ikke i norske versjoner. Her er link til siste versjoner av Mozilla, Firefox og Thunderbird på norsk. Her er link til siste versjon av OpenOffice på bokmål/nynorsk. Her er link til Skolelinux (bygger på Debian). UFF, aldri norsk på data!!! *shiver* Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 28. november 2004 Del Skrevet 28. november 2004 UFF, aldri norsk på data!!! *shiver* Helt enig! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Netlimiter er vanvittig kjekt. Lenke til kommentar
snole Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Netlimiter er vanvittig kjekt. Men vanvittig ikke-gratis...... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Titelen er "Typiske "må-ha" program".... ikke alle som leser første post. TuneUp Utitlities er også et MUST men koster peng *host*host* Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Alternativ til WinRAR er uten tvil Power Archiver. Jeg anbefaler det på det sterkeste. Når du laster den ned er det med reklamer osv.. Trur nemlig også at det bare er en prøve. Det første jeg gjorde var å finne en serial. enig powerarchiver bruker utsende til winizip og pakker/pakker ut alle de kjente fil typene, alt fra ace til zip filer Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 og de viktigste progga mine er POWERstrip, rart ingen har nevnt detta??? et must for cs spillere Download accelerator splitter nedlastinga, så det skal gå fortere (i teorien) Deamon tools. cd/dvd image på pcen istede for i cd romen Statsbar, and info bar over start knappen som viser all hendig info om ting som, CPU, ram, nettverk, hdd info lyd kontroll etc 3dmark også? hele serien, disse tester ut pcen din, og gir deg et poeng basert resultat CPUcool viser tempen i windows, can legges ned i tray, så det feks viser 21' vedsiden av klokka Winiso, grei program til å lage iso filer ut av cdene dine eller convertere de stygge BIN filene om til ISO også Nero burning ROM, det beste brenne progget på marked me thinx Prime95 , proget som P*ler cpu'en din, og ser virkelig hva den kan tåle MSN resten som nevnt winamp ad-aware spybot Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 (endret) Jeg lastet ned DUMETERET netpersec for et år siden. Freeware. Nå finner jeg det ikke gratis lenger. Tips? Edit: Fant det her. Endret 30. november 2004 av Luske_Ludvig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå