dmx Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Noen som vet om noen programer som jeg kan bruke for å laste ned ting fra en venn?? Lenke til kommentar
Oldboy Jenny Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) DMX, jeg kan dessverre ikke uttale meg om kvaliteten da jeg ennå ikke har fått prøvd programmet, men jeg syns FolderShare virker spennende. Det skal være laget av skaperen av AudioGalaxy, og om det er noe skussmål kommer vel litt an på hva slags forhold man hadde til den antikviteten. Ikke akkurat 'må ha' men kanskje et litt annerledes forslag. J. Endret 20. september 2004 av Oldboy Jenny Lenke til kommentar
Camron Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) noen som kan nevne et program som kan brukes til å ta opp skjermaktivitet? skal kunne ta opp lyd også...skal brukes mest til å ta opp ting fra web-tv greier... bare alt utenom Snag-It... EDIT: kan også svare her http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=299912&hl= Endret 20. september 2004 av Camron Lenke til kommentar
riktig Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 VLC Media Player En suveren avspiller for film,tar nesten alle formater.Du slipper å laste ned 1000 codecs til Win Media Player med denne.Spiller også av uferdige filer,så du kan se mens du laster ned. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Avant Browser: Verdens raskesteinternettbrowser Avant browser er ikke en egen webbrowser, bare et annet GUI for Internett Explorer. Ikke verdens raskeste browser Try Avant Browser, an upgrade to Internet Explorer Meget bra Biled manipulerings program: http://www.gimp.org/ Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Startup Guard 1.0, Free RAM Optimizer XP og Edit IE URL - Edit Internet Explorer's Address Bar (Ace Logix Software) Litt om disse programmene: De er alle små i filstørrelse, og har sine unike egenskaper. Startup Guard 1.0 lar deg enkelt velge hvilke program du vil tillate å lastes ved systemoppstart. Jeg fulgte et tips og søkte på GOOGLE på filer jeg ikke var sikker på, og særlig et nettsted utmerket seg ved å komme først i rekken med et godt og utfyllende svar hver eneste gang jeg søkte. De andre forklarer seg selv. Linken går til Freeware siden, med mer informasjon om hvert produkt. Det programmet plager meg! StartupGuard... Den spør meg hele tiden(ca. hvert minutt) om jeg vil legge til steam! Er det noen andre som har samme problemet? EDIT: Nå har jeg innstalert to nye programmer, og nå spør den hel tiden om de også skal legges til listen.... Endret 28. september 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
eyvind1 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 DVD Profiler, etter min mening den beste DVD databasen som finnes i gratis utgave. http://www.intervocative.com/Downloads.aspx Lenke til kommentar
Audioslave Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Ser noen av dem har vært nevnt før, men ikke i norske versjoner. Her er link til siste versjoner av Mozilla, Firefox og Thunderbird på norsk. Her er link til siste versjon av OpenOffice på bokmål/nynorsk. Her er link til Skolelinux (bygger på Debian). Endret 29. september 2004 av Audioslave Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Fant dette på itavisen i dag. Et lite nytteprogram forandrer Googles epost-tjeneste til en ekstern harddisk i Windows. Ved å trikse litt med epostrutinene i Gmail, lager GMail Drive et virutelt filsystem rundt mail-kontoen slik at man kan bruken den som en nettbasert harddisk. Filene lagres rett og slett som vedlegg i innboksen din. GMail Drive dukker dermed opp i Windows utforsker, og du kan flytte filer til og fra som med en hvilken som helst annen harddisk. Kan lastes ned her Endret 12. oktober 2004 av svortevik Lenke til kommentar
zyp Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg så den også, og lo litt av den. Igrunn er den neppe noe mer enn en ripoff av gmailfs; samme greia, bare til linux, kom for flere uker siden. Uansett er det mot gmail policy å bruke slikt, og at det funker noe særlig bra tviler jeg litt på. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Tweak UI Programm for å tweake windows Grab Clip Save Lagrer alle screenshots du tar i en forhåndsinnstillt mappe Lenke til kommentar
bragoon Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Du Meter Et lite program som viser en graf over hvilken fart du laster ned med (kB/sec). Liker spesielt godt når det passerer 7-8 MB/sec på ntnu-nettet I windows xp kan du fade det ned slik at det ikke blir så forstyrrende når du har det "always on top". Du får også oversikt over hvor mye du har lastet ned forrige uke osv. EDIT: skrifveleif (ikke orddeling da heldigvis...) Endret 16. oktober 2004 av bragoon Lenke til kommentar
FleshEater Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Grab Clip Save Lagrer alle screenshots du tar i en forhåndsinnstillt mappe Dette programmet likte jeg. Lenke til kommentar
geriljajoe Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Noen som vet om noen programer som jeg kan bruke for å laste ned ting fra en venn?? Du kan jo alltids bruke et FTP program. F.eks Bullettproof FTP. Finner det her Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Pussig at ingen har nevnt mIRC enda, men dere vet hva det er For det andre er ikke DU-meter noe freeware, jeg vet siden jeg måtte tukle litt med det i dag for å holde mase-reminderen om trial-period borte. Så var det mitt bidrag da, nemlig Renamer.exe, et GENIALT program for å rename tusenvis av mp3-filer. Du kan be programmet følge en mal, slik at alle får filnavn etter ID3-taggen, eller vice versa, samt numerering, fjerning av underscore, capital letters og egentlig alt du kan tenke deg med et navn. Det eneste som er litt synd er at det kun er støtte for ID3 tag v 1.0, men jeg overlever Jeg fant det ikke på internett, men la det opp på siden min på Renamer. Dette programmet er på 59kB og verdt hver eneste bit, selv om du har isdn Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 @Twinflower: mIRC er ikke et must. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 LilleG: Les igjennom denne tråden du, så kan du lage en ganske lang liste over ting som ikke er noen must her. Lenke til kommentar
bunnlose Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 @Twinflower: mIRC er ikke et must. og dessuten ikkje freeware.. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 man trenger ikke betale for mIRC. har man nevnt mIRC kan jeg nevne scriptet nbs-irc. Er etter min mening det beste scriptet. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Denne her trenger vel strengt tatt ikke være stick vel? Ikke akkurat noen megaviktig tråd eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå