oXygEn Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 hvordan får jeg ide kabler nok til dette? 2 x hdd 3 x cd/dvd 1 x floppy slik det er nå går den ene kabelen til floppy. den andre kontakten på denne prøvde jeg å bruke til den siste cdromen, men da fant ikke windows den. så har jeg 2 hdder på en ide kabel med to kontakter, og på den siste ide kabelen har jeg to hdder, så den kabelen er også full.. hvordan får jeg koblet til den siste cdromen? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Bruk ekstra harddisk kontroller så ordner det seg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mars 2002 Del Skrevet 21. mars 2002 Quote: oXygEn skrev (2002-03-21 13:01):hvordan får jeg ide kabler nok til dette?2 x hdd3 x cd/dvd1 x floppyslik det er nå går den ene kabelen til floppy. den andre kontakten på denne prøvde jeg å bruke til den siste cdromen, men da fant ikke windows den.så har jeg 2 hdder på en ide kabel med to kontakter, og på den siste ide kabelen har jeg to hdder, så den kabelen er også full.. hvordan får jeg koblet til den siste cdromen? Kjøp en PCI kontroll eller en RAID-PCI kontroll. Du finner det på de vanlige sjapper som komplett.no osv. Tror ikke de koster mere en en par hundre kroner. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. mars 2002 Del Skrevet 22. mars 2002 Trenger du 3 stk CD-rom'er da? Hadde jeg vært deg ville jeg kastet ut den dårligste. --------- Gleder meg til CD-brennere med DVD blir billigere enn CD-brenner + DVD. (Ganske tåpelig at de skal være så dyre.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå