Gå til innhold

Luftkjøling til AMD 2500 barton


Anbefalte innlegg

Må jo også passe litt på de termalright heatsinkene da , at de passer på hovedkortet ...

SLK-947U is designed to fit both AMD socket A motherboards(four holes around socket required) as well as Intel P4-478 motherboards with and without the stock retention bracket that came with motherboard. So far, we have not found any boards with four holes for bolt-thru-board mounting not compatible with SLK-947U.
Spørsmålet er vel egentlig bare om han har fire festehull rundt socket.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan svare for Morph jeg, siden jeg var med ham å kjøpte den :).

 

NorthQ

 

Vi testa lydnivået på den i butikken, og jeg kunne ikke høre den. Når jeg la øret mot vifta kunne jeg høre luftsusen, men ingen motorlyd fra selve vifta. Nå skal det nevnes at det selvfølgelig var litt bakgrunnslyd i butikken, men jeg tror ikke vi hørte feil :). Når vifta i tillegg er inne i kabinettet tror jeg at lydnivået blir veldig behagelig.

 

Så gjenstår det å se hvor stabil spenningene er..

Lenke til kommentar

Takker for all hjelp. E storfornøyd med min northQ. En god PSU t en rimelig penge. No har æ imidlertid funne ut at d e mere inni den kassa der som bråke. Så no bli d en skikkelig omgjøring inni der. Nye HD's ska inn. ska sett inn litt flere vifta, men på 5V så dem ikke bråke så my. Ska se ka d bli t at æ kjøpe etterhvert. Ska iallefall gå igjennom OK å se om æ finn nokka nyttig...;)

Lenke til kommentar

anbefaler en viftekontroller som aerogate 2.......utrolig stor forskjell på støy om du regulerer ned hastigheten på viftene fra f.eks 3000 til 2500........og du mister ikke så mye kjøleevne

 

ellers har jeg 4 papst 80mm vifter med aerogate 2 kontroller....min pc er så og si lydløs

Lenke til kommentar

Har tenkt å mekke noe slik ja. Er på vei til og mekke vannkjøling nå da. Men har fortsatt planer om noen vifter. Skal ha en forran og en bak samt PSU vifta. Skal styre de mellom 5V og 12V tenkte jeg. Slik at jeg kan skru de opp hvis varmen tar overhånd...;) Blir nok papst vifter ja...:D Men pga vannkjøling trenger jeg nok ikke noen CPU vifte...:p Det kommer ut worklog om vannkjøling.(meg, jvla halvsame og en kompis som mekker den) Da blir d nok stillhet skal dere se...

Stillhet ahhhh :love:

Lenke til kommentar

ambefaler 2 vifter som blåser inn i kabinettet og en ut da....

får da 'overtrykk' i kabinettet og mindre støv inn...

 

anbefaler ikke å bruke '******* halvsamer' til modding av pc.......skal visst ikke være så gode på kjøle teknikk da det er -14 grade i hjemmet deres... :D

Lenke til kommentar
http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...28&GrpID=5&s=pl

 

dette er vifta for deg :) kunn 21dB

 

og strømforsyning NorthQ 12-17dB

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...3&GrpID=10&s=pl

 

 

det perfekte valg :)

 

 

vi trønderan rule ja:)

Jeg har silent boost, men tilogmed med 28 db versjonen har jeg idle temperaturer på over 50 grader. Helt til jeg nå har satt på en støyende vifte. Snart får jeg vannkjølinga mi som ble sendt i dag. :w00t:

Lenke til kommentar
anbefaler ikke å bruke '******* halvsamer' til modding av pc.......skal visst ikke være så gode på kjøle teknikk da det er -14 grade i hjemmet deres... :D

Takk for den du! Hvis du bare visste hvor mye kjøling jeg må bruke for å holde snø'squatt'ern på riktig temperatur så hadde du nok passa kjeftn din! :p

Endret av Jvla Halvsame
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...