Xpression Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Tenkte på å kjøpe dette kabinettet, men lurte på om det i heletatt er mulig å ha vannkjøling i det (Hadde tenkt å bruke dette settet) Hvis det ikke er mulig, er det noen andre større plexi kabinetter dere kan anbefale? Mvh Xpresion Lenke til kommentar
GSM Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Klart det er mulig å putte vannkjøling inn i det kabinettet. Det tar kanskje litt mere tid å få det til å se pent ut, da det ikke akkurat er så mange steder å "gjemme" ting. En velgjort vannkjøling i et slikt kabinett er niiiice Stå på Lenke til kommentar
Spaniolen Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 jeg tror nå det skal funke ja vet ikke så mye om vannkjøling... men tror det er plass lykke til Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Klart det er mulig Utfordringen blir å få det til å se pent ut, samt radiator... Vet at www.ocshoot.no har ett plexi kabinett med vannkjøling. Lenke til kommentar
Xpression Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Takk for svar Da blir det nokk snart en liten handletur @ microplex for meg! Mvh Xpresion Lenke til kommentar
GSM Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Konge! Ikke glem bilder når du er ferdig Peexi kabbis med vannkjøling er fett Jeg ville ha kjøpt en slik tank hvis jeg var deg. Passer så fint til kabinettet Endret 4. mars 2004 av GSM Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 5. mars 2004 Del Skrevet 5. mars 2004 Konge! Ikke glem bilder når du er ferdig Peexi kabbis med vannkjøling er fett Jeg ville ha kjøpt en slik tank hvis jeg var deg. Passer så fint til kabinettet Det hadde blitt fett Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Erm, jeg har lenge på samme kabinettet, og har snakket med Microplex. Jeg fikk til svar at det tar noen måneder til før de får det inn... Samme gjelder Digital Impuls. Kjipt! Lenke til kommentar
Spaniolen Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Erm, jeg har lenge på samme kabinettet, og har snakket med Microplex. Jeg fikk til svar at det tar noen måneder til før de får det inn... Samme gjelder Digital Impuls. Kjipt! hva med denne da? http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...13&GrpID=6&s=pl Lenke til kommentar
Xpression Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Får vel bare vente da.... Er de 2 kabinettene helt like? Lenke til kommentar
Spaniolen Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Får vel bare vente da.... Er de 2 kabinettene helt like? komplett sitt: AC Ryan Acrylic Casing - Clear All clear casing, DIY "flat-packed", 5x 8cm blow holes (1x top, 1x front, 1x rear, 2x left), fans not incl., 4x 5.25", 3x 3.5" ext, 2x 3.5" int, perfect with lights, lighted fans, UV & other special effects accessories microplex sitt: Dimensjoner: 475x221x445mm(HxBxD) Brønner, eksterne: 4 stk. 5.25" 2 stk. 3.5" Brønner, interne: 5 stk. 3.5" Avtagbare sidepaneler (4 skruer på hver side) Plass til 5 vifter: (medfølger ikke) 1 stk. 80mm i bakkant 1 stk. 80mm i front 1 stk. 80mm i topp 2 stk. 80mm i sidepanel alså.... komplett sitt har en 3.5" extern brønn mere enn microplex sitt... ellers så er di prikk like Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 vist du skal ha plexikabinett er du bare helt nødt til og modde vindu i cdrommen Lenke til kommentar
Spaniolen Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 vist du skal ha plexikabinett er du bare helt nødt til og modde vindu i cdrommen ja egentlig...blir litt stygt med std. cdrom da jah.... Lenke til kommentar
Bateman26 Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 pluss er du tøff modder du vindu i harddisken også såmm som gutta på modfathers http://www.themodfathers.jolt.co.uk/?page=...on=show&id=6125 Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Skal montere vannkjøling i dette kabinettet. (Se signatur for worklog) Har ikke kjøpt inn radiatoren enda, men målt opp hvor jeg skal ha den. Skulle ikke være noe problem å få plasse til en EVO 240 i bunnen foran. Det er i alle fall mine planer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå