Lurre Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Her er et tastatur som ser bra ut . men jeg har gjerne lyst til og friske opp tostataret mitt på lignende måte.(altså med lys nedi). Kan dere komme med forslag på hvordan dette kan gjøres. Lenke til kommentar
Hazard Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Kjøp neonwire på microplex og stapp den nedi mellom tastene funker fint det. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 tja.. funker fint gjør det vel =/ men, når sant skal sier blir noen av tastene litt "trege".. så du kan risikere å måtte bruke makt for å skrive.. men jeg har gjort det, å det funker fint, så det er bare å sette i gang, alt som trengs er et skrujern og en noenwire.. Lenke til kommentar
Lurre Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Tusen Takk for tipsen setter igang så fort som neon wieren kommer *Postenmåkomme nå* Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 HER er en<------ fremgangsmåte, er ikke så vanskelig som det ser ut som. mvh Ballemann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå