GT-super Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Hei. Får ikke installert memory sticken min på win 98, er det noen som har tips om hvor det er mulig å laste ned driver? Er det noe problem å installere sticken på win 98? Bruker win 98 på en eldre laptop. mvh GT-super Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) Da må du nesten fortelle hvilken memory stick du har... Gidde ikke gjette meg frem til det... ""EDIT"" Tar en kjangs da... Er det en twinmos ? Se her feks. http://www.twinmos.com/flash_download.htm TaZ Endret 4. mars 2004 av taz Lenke til kommentar
GT-super Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Hei Har en Apacer handy steno usb2.0 GT-super Lenke til kommentar
armyofme Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Prøv www.apacer.com du.. Deretter Support->Download, og så velger du handy steno under Driver. og neste gang du trenger en driver skriver du www.(produsentnavn).com i IE.. eller bruker Google Lenke til kommentar
armyofme Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Det e forresten 3-4 forskjellinge handy steno'er som bruker USB2.. vet du ikke hvilken du har så finner du det nok ut under "Products" Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Etter det jeg vet så trenger alle slike minnepenner egen driver i win98. Det er kun WinXP og Win2000 som installerer dem automatisk etter det jeg vet. Merkelig du ikke fikk med en cd. Det gjorde det med min Twinmos. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå