Gå til innhold

Hvilken er stillest?

Anbefalte innlegg

yo

skal kjøpe en av de tenkte jeg... f/s er jo et bra psu i forhold til alle her.... men hvilken av disse er stillest?? fortronern har jo 1 120mm vifte og misten har jo 2 80mm.... (2 vifter betyr mer støy)

noen som VET?

:w00t:

takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jaa veit! men jeg har bestemt at jeg bare MÅ ha noe over 400 w minst...

dessverre :/

tror jeg leste et sted at fortronern leverer ca 450 W .... den som er 400 W altså....

Endret av klikko
Lenke til kommentar

Kjøpte Mist 430w idag, og må si at jeg liker det jeg (ikke) hører :yes: . I tillegg fikk jeg en bonus ved at den trekker enda mer luft ut, slik at temp. generelt sank med 2-3 grader, både cpu og mb. ;) . Så foreløpig er jeg meget fornøyd med dette kjøpet. Anbefales.

Mvh Meg.

Lenke til kommentar
jaa veit! men jeg har bestemt at jeg bare MÅ ha noe over 400 w minst...

dessverre :/

tror jeg leste et sted at fortronern leverer ca 450 W .... den som er 400 W altså....

Hvilket system har du da?

Generelt sett så skal 350w versjonen dra det meste du dytter på den (dual K7 + 4++ disker osv)

Lenke til kommentar
Hvilket system har du da?

Generelt sett så skal 350w versjonen dra det meste du dytter på den (dual K7 + 4++ disker osv)

har et system som sikkert ikke krever mer enn 350 w nå... men når jeg skal kjøpe ny maskin å begynne å overklokke så er det kjipt å kanskje måtte bytte psu pga for lite W....

eller?

ps johndoeMAKT : så på en annen tråd at du hadde skrevet at fortron source og mist er samme psuer.... stemmer forsåvidt... men jeg tror jeg har hørt at mistene er samme psuene med en annen vifte en fsp... mistene har visst papst...

eller stemmer ikke dette??

og tror du at siden fortrons 350 Watter klarer nærmere ca 450 w, vil mist 350 w også ha samme potensialet?

Endret av klikko
Lenke til kommentar
Potensialet til den gamle 350w (med 80mm vifte) er testet av THG for en tid siden.

Når jeg sier at det er den samme PSU'en så mener jeg selvfølgelig de eletriske/elektroniske dippeduttene. Jeg mener at de er identiske kvalitetsmessig.

hmm jeg trodde at mist hadde kjøpt opp sfp psuer og lixom...hm hva skal jeg si.. gjort de om litt?

kanskje jeg er ute å sykler :D

Lenke til kommentar
Potensialet til den gamle 350w (med 80mm vifte) er testet av THG for en tid siden.

Når jeg sier at det er den samme PSU'en så mener jeg selvfølgelig de eletriske/elektroniske dippeduttene. Jeg mener at de er identiske kvalitetsmessig.

hmm jeg trodde at mist hadde kjøpt opp sfp psuer og lixom...hm hva skal jeg si.. gjort de om litt?

kanskje jeg er ute å sykler :D

Akkurat det de har gjort. (det samme har mange andre også)

Lenke til kommentar

skal gjøre det jeg også. er litt kaos nå da. holder på og minsker støyet i maskinen min. så nå er det hd som bråker mest. trukke psuen kommer så mye lyd fra. skal da sies at kabinettet mitt er ikke noe spes "lyd tett". :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...