Makkaroni Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) slettet av brukeren Endret 2. juni 2006 av Makkaroni Lenke til kommentar
Makkaroni Skrevet 3. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) slettet av brukeren Endret 2. juni 2006 av Makkaroni Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 en idè å legge ved url? Den funker bare ikke.. det er alt. Noen som har opplevd noe slikt og funnet ut hvorfor? Om du poster URL, så kan noen gå gjennom koden og finne ut hva som er feil.. Slik det er nå blir det umulig. Blir samma som å spør; Hvorfor funker ikke bilen min..? Kan jo være millioner av feil.. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Den funker bare ikke.. det er alt. Noen som har opplevd noe slikt og funnet ut hvorfor? regner med at det siden og ikke url'en som ikke funker. var forresten uvanlig at det var noe som funket i IE og ikke i Opera... Lenke til kommentar
Makkaroni Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) slettet av brukeren Endret 2. juni 2006 av Makkaroni Lenke til kommentar
magikern Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) i rent forsknings øyemed (selvfølgelig) lurer jeg jo kraftig på hva denne motviljen mot å gi oss url skyldes, men så lurer jeg også på hva du mener med at den ikke vises: får du bare fram en blank hvit side eller er det en side full av feil eller hva? og når du sier at den validerer er det da like sant som når MS mener at msn.com [ http://alistapart.com/articles/msn/ ] validerer eller er det mer saklig... Endret 4. mars 2004 av magikern Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 at MSN.com validerer! http://validator.w3.org/check?uri=www.msn.com Når dei utelukker elementære ting som doctype fortjener mannen som sa det spank på stumpen. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Fatal Errorhehe, sånn kan det gå. om trådstarter hadde postet en link til problemet hadde det gjort saken mye lettere. Lenke til kommentar
Makkaroni Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 (endret) slettet av brukeren Endret 2. juni 2006 av Makkaroni Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 er veldig vanskelig å hjelpe når en ikke kan se hva som er problemet. noe på siden som ikke tåler dagens lys? jeg har aldri vært borti noe liknende.. pleier å være IE som trøbler seg Lenke til kommentar
magikern Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 du begynner å fortjene "spank på stompen" nå ja, men skal vel prøve å hjelpe en liten stund til selvom jeg er veldig lysten på å se denne koden, når du sier at du i opera ser ">" oppe i ene hjørnet begynner jeg å lure på om du enten ser et "?" foran og at du derav mest sannsynligvis har lurt inn noe server-side som det er feil på eller kanskje du har glemt å lukke en tag (eller en tag er feilskrevet), men da skal ikke koden din være valid, så uten å få se den kan ikke jeg (sikkert ingen andre heller) hjelpe deg noe videre... Lenke til kommentar
ilex Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 you're not making sense. så lenge det funker i IE som er det folk flest bruker, er det ikke så farlig, men du er ikke interessert i å vise frem siden? Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Gir opp. Egner meg ikke som web designer, da får bare siden ikke funke i opera. ie er det folk bruker mest, så ingen fare Jeg skal begynne å lage sider som nekter IE å komme inn. Kan du ikke bare gi oss en link da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå