Gå til innhold

slettet av brukeren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
en idè å legge ved url?

Den funker bare ikke.. det er alt. Noen som har opplevd noe slikt og funnet ut hvorfor?

Om du poster URL, så kan noen gå gjennom koden og finne ut hva som er feil..

Slik det er nå blir det umulig. Blir samma som å spør; Hvorfor funker ikke bilen min..? Kan jo være millioner av feil.. :ermm:

Lenke til kommentar

i rent forsknings øyemed (selvfølgelig) lurer jeg jo kraftig på hva denne motviljen mot å gi oss url skyldes, men så lurer jeg også på hva du mener med at den ikke vises:

får du bare fram en blank hvit side eller er det en side full av feil eller hva?

og når du sier at den validerer er det da like sant som når MS mener at msn.com [ http://alistapart.com/articles/msn/ ] validerer eller er det mer saklig...

Endret av magikern
Lenke til kommentar

du begynner å fortjene "spank på stompen" nå ja, men skal vel prøve å hjelpe en liten stund til selvom jeg er veldig lysten på å se denne koden, når du sier at du i opera ser ">" oppe i ene hjørnet begynner jeg å lure på om du enten ser et "?" foran og at du derav mest sannsynligvis har lurt inn noe server-side som det er feil på eller kanskje du har glemt å lukke en tag (eller en tag er feilskrevet), men da skal ikke koden din være valid, så uten å få se den kan ikke jeg (sikkert ingen andre heller) hjelpe deg noe videre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...