oksa Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 Ingenting fungerer lenger nå. GSpot forteller meg at jeg har det jeg trenger, men den nekter å Rendre filmen. Winamp nekter også å spille filmen. Lasta ned VLC og da ser det ut til å gå bra. Så hva gjør jeg for å ordne opp i rotet av codecer og filter og annet drit. Skal bare se film, ikke lage noen selv - så det ser ut til at jeg bare trenger ffdshow og AC3Filter. Har prøvd og fjerne alt og legge de til, men alikevel så er det noe som klikker. ...tror jeg hater codecer Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 De fleste (seriøse) kodeker kommer med uninstall, så ta en titt i programfiler, legg til/fjern programmer o.l. Fjern alt av kodeker du kommer over. Hvis du sletter en for mye kan du alltid laste den ned igjen. Sjekk også i enhetsbehandling under lyd og video eller noe sånt. Tviler på at du finner noen spesielle kodeker der, men vær i hvert fall sikker på at det er en vanlig kodek du uninstaller derfra og ikke lydkortet Du kan også se i Gspot > View > Installed codecs > Video. Der står det hvilke filer kodekene ligger i. Husker jeg noenlunde korrekt ligger disse filene i System32-mappen din. Mulig du bare kan slette filen til den kodeken du vil ha vekk, men jeg er usikker på hvor patent den metoden egentlig er. Ta i hvert fall backup før du fjerner noen filer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå