Caliber Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 (endret) Hei. har to raptorer i et raid 0 array med win xp pro på. Diskene ser ut til å ha rundt 1gb forskjell i størrelse, noe som bekymrer meg. Har 128k Stripesize, og håpet å oppnå like resultater som i hw.no-testen. har lastet opp resultatene mine i diverse tester her, noen som kan hjelpe meg å vurdere om jeg får den poengsummen jeg skal ha? Har mulighet for å returnere og få to like raptorer, men det blir ekstra utgifter og en del mas. Med 1 raptor fikk jeg 1420marks i 3dmark 2002 hd test, nå får jeg 2082marks. NB: På ATTO-testen er d mine resultater øverst og hw.no sine testresultater nederst. Er det noen fler tester dere vil jeg skal ta, bare si ifra. Takk på forhånd, Mvh, Haakon Endret 3. mars 2004 av Caliber Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Uploadet HD Tach resultatet mitt, nokså dårlig om jeg får si d selv... Noen som kan hjelpe? mvh, haakon Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Ser på profilen din at du bruker ABIT IC7-Max3.. bruker du de s-ata portene som ligger nativt i southbridge? Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Sjekket rask mine disker. Har ikke noe bilde men jeg fikk følgende: Random access time: 8,9ms Read Burst Speed: 107,8MB/s Read speed-max:98,3 Minimum:55,5MB/s Average:87,9MB/s CPU Utilization:21%! Aner ikke hvorfor jeg har så høy utilization !? Noen som har noe ideer her? Lenke til kommentar
kalkulatoren Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Er det bare meg som bare får sett thumbnailene og ikke selve "bildene" i fotoalbumet? Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Hadde ingen problemer med å se dem jeg Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Ser på profilen din at du bruker ABIT IC7-Max3.. bruker du de s-ata portene som ligger nativt i southbridge? Riktig ja. Kan diskenes forkjellige størrelse ha noe med den heller labre ytelsen, eller er ytelsen grei i deres øyne? Mvh, Haakon Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Caliber: Vet ikke hva som er galt, eg får ikke zoomet ut bildene dine. Ser bare ett kryss(rød) Men du skal huske på at du får ca 10-15% ytelse økning ved å bruke raid 0. Så av de tallene du beskriver i din første post så kan det se ut som alt er i orden. Men er det raptor 36 eller 74 du har? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 4. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2004 Caliber: Vet ikke hva som er galt, eg får ikke zoomet ut bildene dine. Ser bare ett kryss(rød)Men du skal huske på at du får ca 10-15% ytelse økning ved å bruke raid 0. Så av de tallene du beskriver i din første post så kan det se ut som alt er i orden. Men er det raptor 36 eller 74 du har? Er 36,7Gb versjonen jeg gar i raid0 ja. Kontakt meg gjerne på msn, [email protected] så jeg jeg sende deg noen resultater slik at du kan evaluere om jeg får den ytelsen hef burde få. Mvh, Haakon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå